Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Ieuw poep homogeniseren, jakkie.
die staafmixer is blauw of niet? Uitzetten voor je het potje eronder weghaalt anders spettert de keet eronder
Lijken opgraven ook brrr.
Ik ben evolutionair genetisch research analiste en werk vooral met (het dna van) sluipwespen en ook fruitvliegen.
Snoompje schreef:Werkzaamheden lopen erg uiteen. SM is erg breed en varieert van Soft tot Hard. Enkele voorbeelden: zwepen, vernederen, travestie, voetenfetish en zelfs naalden.
Werkdagen zijn van 11.00 tot 22.00. Afwachten wat er binnen loopt
Hoe ik hier in terecht gekomen ben? Financieel aan de grond zitten en een vriend hebben die hier heel veel mee bezig was. Ben dit toen als werk gaan doen en het beviel prima!
Fiffill schreef:Wel handig als je ergens je frustraties op moet botvieren.
Maar eh, is het een soort 'bedrijfje' oid waar meerde mensen werken, hoe moet ik me dat precies inbeelden?
claudia_lady schreef:OKe snoompje , knap dat je dat kan ! Ik zou dat zelf niet kunnen denk ik ...
Je man boft dan maar met zo'n vrouw ik denk niet dat daar veel vrouwen voor open staan , en als je man dat wel graag wil.....
Fiffill schreef:Vreemde dingen komen hier voorbij, een hoop poepberoepen zo te lezen.
rommulus schreef:Ben benieuwd of er wel mensen zijn die het weten
DebGizmo schreef:Snoompje dat zal best redelijk verdienen of niet? In welke richting moeten we dan denken? Gewoon uit nieuwschierigheid