Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:Net ff contact gehad met de webbouwer, bleek een fout in de webshop te hebben gezeten met het betalingssysteem. Een fout van Sisow! Alles deed het perfect in de testmodes, dus de boel geactiveerd en toen opeens bleek Sisow de klant niet meer door te sturen naar de beveiligde pagina van de bank. Dat zou kunnen verklaren waarom er dus nog geen bestellingen binnen zijn gekomen. Gelukkig is alles nu opgelost, maar ik baal er echt flink van!
joyce2 schreef:Nee, klopt nietBij Fuzzy Stuff -> Fuzzy Fans staan alle social media dingen
Op twitter heb ik er idd al een bericht uitgegooid, dat er wat fout was gegaan, maar dat het nu weer opgelost is! En dat staat ook weer gekoppeld met Facebook en Hyves, dus heb alles in 1x bereikt
holly schreef:Wat me wel op was gevallen is dat zowat welke website een link naar twitter, facebook, hyves etc heeft. De een nog opvallender dan de ander.
Dressuurgek schreef:Remy schreef:Ik weet eigenlijk niet of ik wel met mijn loondienstbaan wil stoppen.. vind hem juist ontzettend leuk en wil dat niet opgeven. Ik heb een heleboel waardevolle collega contacten die ik niet wil missen.
Misschien een dag minder gaan werken? Heb je toch meer tijd voor je eigen bedrijf zonder iets bij je huidige baan te verliezen
Rinske schreef:Ik zit even te kijken naar import uit bijvoorbeeld China, heeft iemand hier daar ervaringen mee?