Klein tipje. xDOverigens nog een tip: koop alsjeblieft niet alle boeken op je boekenlijst. Driekwart verstoft in je kast!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Klein tipje. xDSIEMxFUNNY schreef:Ik heb in het eerste jaar bijna alleen deze boeken gebruikt:
Grondslagen van de ergotherapie
Beroepscompetenties
Ergovaardig
Adviseren als ergotherapeut
Heb je geen lijst met verplichte boeken en aanbevolen boeken ?
Ik heb alles besteld, maar zo te zien heb je heel weinig nodig... Maar het probleem is dat je het van tevoren niet weet, er stond niet op de boekenlijst welke verplicht waren en welke niet, vandaar dat ik alles besteld heb. 

Eloise schreef:Oh ik heb ook al alles besteld, balen zeg!
Nee inderdaad is van tevoren moeilijk te bepalen. Bij mijn vorige studie had ik wel alle boeken nodig!
Heb je lang moeten bellen voordat je er doorheen kwam? donderdagmiddag was een drama.
Is dat echt sneller via bijlmer? op 9292 gaf hij die optie ook aan, scheelde 3 minuten. Maarja ik dacht van de sprinter vanaf Utrecht is wel een overstap minder!
Daarnaast vind ik persoonlijk de IC fijner omdat je niet tig keer stopt.

VeronicaM schreef:weten jullie eigenlijk waarom we een vergiet mee moeten nemen??
de hele week met die hoepel lopen slepen hahaha of verklap ik nu teveel...

pluche_pluus schreef:VeronicaM schreef:weten jullie eigenlijk waarom we een vergiet mee moeten nemen??
Ja een vriendin van me moest toentertijd een hoepel meenemende hele week met die hoepel lopen slepen hahaha of verklap ik nu teveel...
![]()
Ik heb een paar boeken gekocht, en wacht ook de lessen af.
Met het MBO vaak genoeg boeken gekocht en uiteindelijk 2x in gekeken.
? FataFan schreef:Heee! Ik heb mij ook ingeschreven voor ergotherapie op de hva. Ennnn ik ga morgen ook naar de introweek! Ik heb er echt onwijs zin in.. Ik ben nu mijn superhelden outfit aan het uitzoeken, maar ehm.. wat ik nu heb is wel heel ernstig. Hoe ver gaan jullie daar mee??
Er zijn nl. 2 websites, 1tje met de roosters van vorig jaar en 1tje met de nieuwe roosters.