Vandaag al 3 uitnodigingen gekregen
Maandag wordt mijn eerste kijkavond, iemand wat tips?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

), toen moest ik een paar dingen anders invullen en dan kon ik me wel inschrijven 
Never_Mind schreef:Eigenlijk ben ik best wel heel blij dat ik niet hoefde te hospiteren/kijkavond ofzo
Ben vandaag in Wageningen geweest, huurcontract getekend en de sleutels gekregen
En daarnaast ook voor het eerst de kamer gezien
?
Bij de SSH kan ik nog niet reageren, omdat die collegekaart pas op 1 september komt. Dat schiet natuurlijk niet op.

xSwanHeart schreef:Pfff, ik meld me! Als er iemand is met contacten in Utrecht, ik ben echt desperate op zoek! Meeste (betaalbare) kamers nemen huisgenoten aan vanaf 21 jaar, en ik ben pas 18Bij de SSH kan ik nog niet reageren, omdat die collegekaart pas op 1 september komt. Dat schiet natuurlijk niet op.
Ik zie het echt niet zitten om te treinen... Ging iedere dag met de bus (+- 3 kwartier) naar school, en moet er echt niet aan denken om nog langer te moeten reizen. Utrecht zou voor mij ongeveer 2 uur worden, exclusief fietsen. Niet echt leuk om dagelijks te doen dus...
) in Abcoude. Zal wel nogeen half uurtje reizen zijn naar VU, maar dat is beter te doen al dan waar ik nu woon, en het is ook niet super groot maar in elk geval netjes, betrouwbaar en niet zo'n belachelijk bedrag als er verder overal op internet staat dus ik heb het maar gewoon gedaan. En dan kan ik vanuit daaruit nog wel kijken naar iets dichterbij! Maar dat is heel lastig denk ik