En witte peesjes die wit blijven zouden ook fijn zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ritahaarman schreef:Eeen reinigende olie of zeepddie je oplost in een emmer en waar je je hoofdstellen ed even in kunt dopen en dan uit kunt laten hangen zodat je niet al die gespen ect hoeft schoon te maken en weer dicht te doen.
Benthe schreef:Hihi die longeerhondenriem vind ik een goed idee. Inderdaad jammer van het scenario dat je een klapperend ding achter je paard aan hebt hangen. Toch een goede optie, heb een braaf paard
MelanieB schreef:Waar ik dus pas aan dacht: was er maar een bandage rollerecht zo iets waar je bandage uiteinde omheen doet oid en dat je dan aan een hendeltje draait en dat de bandage dan netjes worden opgerold
Aangezien ik vaak na het wassenof na rijden geen zin heb om ze netjes op te rollen..
Edit: net zoiets als wc papier aks je het uitrolt maar dan terug kan rollen dmv hendeltje oid.
Maar moet dan wel weer op zo'n manier dat het niet te los word opgerolt.
aerdenhout1 schreef:Een ruiter laten voelen wat het nageven is van een paard! Dus voelen wanneer je moet vragen en wanneer je moet "loslaten" om een paard over de rug te laten lopen!!
Meest moeilijke..vind ik...om uit te leggen en dat gevoel te krijgen bij je lessers!