Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Unfaithful schreef:Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
Begrijp jullie gevoel heel goed... maar je hoort vaak dat de tweede helft voorbij vliegt voordat je er erg in hebt! Gaat helemaal goedkomen
Ik zit inmiddels alweer sinds woensdag in Nederland na een laaaange reis met veel verschillende vluchten en heel veel vertraging..... vlieg eventueel terug voor het volgende semester over twee weken maar ben daar nog niet helemaal zeker van.
! Helemaal in de war
.
, helaas morgen weer terug
Wil ik ook
Maar als je je echt niet fijn voelt, moet je doen wat je hart je ingeeft.. 

). En echt goede vrienden heb ik hier niet zoals bijv thuis (iedereenwel aardig hoor maar zijn meer schoolvrienden, of hoe leg je dat uit
) 
dus ga morgen met area rep praten en mn ouders bellen en dan zien we wel verder.
pas never. 
Vanavond de harde taak om het uit te leggen aan mn hostparents maar die snappen het vast ook wel, die zijn super aardig
Maar als dat jou de beste oplossing lijkt, dan zal het denk ik wel het beste zijn! 
echt zonder grappen; ik heb echt 4 koffers nodig om dit allemaal thuis te krijgen 
En hij gaat 6 dagen naar New York en 1 dag naar Washington DC en mijn moeder heeft aangeboden om mij naar DC te brengen die dag
MelanieB schreef:Ja het is jammer maar toch het beste, kijk, betaald heb je toch, of je nou nog 5 maanden hier langer jezelf verveeld of naar huis gaat. En heb net ff met mn hostsister over gepraat en die begreep het ook echt wel.Vanavond de harde taak om het uit te leggen aan mn hostparents maar die snappen het vast ook wel, die zijn super aardig

Ik wil je heel erg veel sterkte wensen en denk er nog maar een paar keer goed over na. Ik had er eerst een beetje spijt van, maar heb net iedereen op Skype weer gesproken en dat was gezellig, maar ik krijg dan toch geen heimwee meer terug en ik ben er nu ook echt voor mezelf achter gekomen dat dit de beste beslissing voor mij is geweest. Het heeft trouwens wel een tijdje geduurd omdat je echt met allerlei mensen moet praten, maar als je echt wil komt dat goed hoor! Ik heb toen ook een hele lange brief geschreven met een hele gedetailleerde uitleg naar mijn organisatie en districtsvertegenwoordigers enzo en die zeiden toen dat ze daar eigenlijk niets meer aan toe te voegen hadden... nou, als je nog hulp nodig hebt, je kunt me altijd PB'en
Ik ben door precies hetzelfde heen gegaan en ik kan me supergoed indenken hoe je je voelt!
Het is allemaal niet niks!
En ik kan nu zeker terugkijken op een half jaar met hele mooie ervaringen, en die neemt sowieso niemand je meer af!
En mochten ze wel moeilijk gaan doen, het is jouw besluit, jouw jaar, jouw geld en ze kunnen je niet tegenhouden, wat ze ook proberen... veel succes met alles!
slecht nederlands