Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hilda79 schreef:Over 2010 haal je de uren niet misschien maar dat betekend dus dat je de komende (uit mijn hoofd) 5 jaar wel gebruik mag maken van die kortingsregel als je de urennorm haalt.
XoNo schreef:Navanja schreef:Maar in het begin kom ik denk ik echt niet aan 1255 uur op jaarbasis! Ben ik bang.. Wat is daar de consequentie van?
Dat je dan gewoon over al je inkomsten belasting moet betalen
Ik kom er ook niet aan namelijk...
Hilda79 schreef:Nee da's niet helemaal correct. Als je zelf iets aanschaft betaal je ook btw die je daar dan weer van aftrekt. Ten minste zo dacht ik dat het was uit mijn hoofd.
Daarom is het soms slim om in de laatste week van december nog iets aan te schaffen zodat je onder die grens komt.
Hilda79 schreef:http://www.belastingdienst.nl > downloaden & bestellen > zakelijk > ondernemer worden > handboeken > handboek ondernemen.
Navanja schreef:Hahahahaha, wat een giller.
Ik heb hem al meerdere malen proberen te downloaden/bestellen, maar bij mij raakt de hele boel in de war en loopt vast.oepsie.
Ik ben dus nu opzoek naar een goeie webdesigner. En wilde eigenlijk iemand anders het grafische deel laten doen, maar is dat een optie denken jullie. Dat ik dat door twee verschillende partijen laat doen?
Navanja schreef:Mm, ja alleen ik heb iemand in mijn gedacht die ik het grafische deel wil laten doen, dus logo e.d. Ik heb veel vertrouwen in haar. Maar zij kan geen website's bouwen.. Althans niet goed, en ze vind het ook niet leuk.
Dus heb ik daarbij eigenlijk een HTML-nerd nodig die de boel logisch in elkaar bouwt.
Ik heb ook wel redelijk in mijn hoofd wat ik wil. Maar volgens mij kost dat een vermogen.. hehe.