Joonsel schreef:Maar die van vorige week was niet 1 jaartje jonger ofzo JONI! Toch niet je buurjongetje he?
Isjtar schreef:Ladies, ik ga jullie verlaten! De ban-knop roept om aandacht Misschien moeten we de link naar de ban-functie in het volgende topic ook in de openingspost zetten
Zijn jullie allemaal van die oude mensen dan? Ik ben met mijn 18 in de bloei van mijn goddelijke lichaam.*schatert
_Jitske_ schreef:Isjtar schreef:Ladies, ik ga jullie verlaten! De ban-knop roept om aandacht Misschien moeten we de link naar de ban-functie in het volgende topic ook in de openingspost zetten Die staat erin!
Sander_ schreef:Zijn jullie allemaal van die oude mensen dan? Ik ben met mijn 18 in de bloei van mijn goddelijke lichaam.*schatert Ja zeg, je zit hier in een topic met allemaal rijpe dames!
Sander_ schreef:Zijn jullie allemaal van die oude mensen dan? Ik ben met mijn 18 in de bloei van mijn goddelijke lichaam.*schatert HAHAHA nou je hebt wel een leuk koppie.Maar er zijn 4 19jarige in het topic, en de rest moet je maar kijken in de openingspost
JOOONI.en ach joni, ik kan erover mee praten.Toen ik bijna 16 was, kwam ik erachter dat ik met een jongen had gezoend die nog geen 15 was. Oeps.
Aster_ schreef:Voor mij kom je in aanmerking. Ben alleen al bezetNou beter toch Neeeh 1 jaar kan nog wel, vind ik. Over een paar jaar maakt dat ook geen reet meer uit