Tsjaah, zal die persoon denk ik ook niks aan kunnen doen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fempsie schreef:Oh, wat haat ik geschiedenis![]()
Morgen een toets, maar hoe ik dit in hemelsnaam allemaal in me kop moet stampen...
Iemand een tip? Ben wel gewoon op tijd begonnen (eergisteren), maar het wil er echt niet in... HELP ME!?!?! haha, x
fempsie schreef:Oh, wat haat ik geschiedenis![]()
Morgen een toets, maar hoe ik dit in hemelsnaam allemaal in me kop moet stampen...
Iemand een tip? Ben wel gewoon op tijd begonnen (eergisteren), maar het wil er echt niet in... HELP ME!?!?! haha, x
cathyvans schreef:Hee joh lapswansjes![]()
Aan het werk allemaal! Want hier komt een wijze les van een oudere (haha!). Die heeft na haar werk zich suf moeten studeren omdat ze het op de middelbare school helemaal verprutst heeft door véééél te veel pony te rijden. Gelukkig waren er toen nog geen computers anders was het helemaal niks geworden....![]()
Dus jonkies: doe het vooral NU en niet later. Je diploma is een ticket voor vrijheid, hoe meer diploma's, hoe meer er valt te kiezen!
Zet je mobiel: half uur studeren, 20 minuutjes 'pauze' enz. enz. Succes allemaal!
Denise schreef:Ik heb nog steeds niet geleerd, maar ik weet inmiddels al iets meer over op wie ik ga stemmen, dat is ook goed toch?