Het GEEN concentratie/motivatie-topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rosborstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-10 16:05

HAHAH :=
Tsjaah, zal die persoon denk ik ook niks aan kunnen doen.. ;)

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:07

Ik heb morgen examens en zit nu in de bieb om te leren...

je raad het al ff op bokt kijken ff op marktplaats dan nog ff op hotmail ff msn-en nee mijn concentratie is 0.0.....

Aardbei445

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:07

Oh, wat haat ik geschiedenis _-:( |o Morgen een toets, maar hoe ik dit in hemelsnaam allemaal in me kop moet stampen... :? Iemand een tip? Ben wel gewoon op tijd begonnen (eergisteren), maar het wil er echt niet in... HELP ME!?!?! haha, x

Rosborstel

Re: Het GEEN concentratie/motivatie-topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-10 16:09

veel samenvattingen maken, dingen op een rijtje zetten voor jezelf etc ?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:09

Ik meld me! Ik wil zo graag m'n huiswerk doen, maar ben gewoon totaal niet gemotiveerd of geconcentreerd. Verschrikkelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:09

fempsie schreef:
Oh, wat haat ik geschiedenis _-:( |o Morgen een toets, maar hoe ik dit in hemelsnaam allemaal in me kop moet stampen... :? Iemand een tip? Ben wel gewoon op tijd begonnen (eergisteren), maar het wil er echt niet in... HELP ME!?!?! haha, x

Eergister noem ik niet op tijd als je morgen toets hebt. :') _O-
Goede samenvatting maken en alles doornemen.

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:10

fempsie schreef:

had ik vorig jaar..
was echt k*t.
heb maar niet al te veel jaargetallen geleerd, want die ging ik dan toch door de war halen.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:11

fempsie schreef:

Hoeveel stof moet je leren?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:14

Ach ik begin altijd de dag ervoor :D Dus vind eergister dan best vroeg om te beginnen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:16

Ik ben al vanaf halverwege de eerste week van de vakantie bezig met samenvattingen maken en leren. :')

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:18

Ik niet :') Heb morgen sportdag dus doe ook lekker niks vandaag :P Komt morgen wel!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:20

Jeroennn schreef:
@ MelanieB; hihih het wordt steeds minder he :P!

En toch ging ik automatisch weer naar bokt elke keer, heb mezelf er 4x onwetend op betrapt hahahaa _O-
Verslaafd? Nee hoor!

O:)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:21

RockyHorse0 schreef:
Ik heb morgen examens en zit nu in de bieb om te leren...

je raad het al ff op bokt kijken ff op marktplaats dan nog ff op hotmail ff msn-en nee mijn concentratie is 0.0.....

Fijn he computers _O-

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:21

nou, ik vind eergister ook optijd inderdaad haha!

Inderdaad, samenvatten en niet teveel jaartallen leren want die haal je toch door elkaar. Gewoon eventjes goed nadenken wta de belangrijkste zijn en die onthouden :j

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:24

Ik zit nu in mijn examens en ik ga liever simsen dan dat ik mijn geschiedenis ga leren :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:25

Oeps, ik moet nog beginnen. Nou, goed, ik ga maar eens alles doornemen!

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:27

Negerzoen schreef:
Ik zit nu in mijn examens en ik ga liever simsen dan dat ik mijn geschiedenis ga leren :o

welke sims heb je ? :))
als je sims 3 hebt, begrijp ik je volkomen (A)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:28

xMendy schreef:
Waar zit die ban functie :+

In mn onderschrift :')

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:30

Ik wil me ook melden :')
Doe nu TL maar wil opstromen naar HAVO en dan ook horse en management doen :) Maar weet ik nog niet zeker...Wie wilt zoiets nou niet :P

cathyvans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:31

Hee joh lapswansjes :D
Aan het werk allemaal! Want hier komt een wijze les van een oudere (haha!). Die heeft na haar werk zich suf moeten studeren omdat ze het op de middelbare school helemaal verprutst heeft door véééél te veel pony te rijden. Gelukkig waren er toen nog geen computers anders was het helemaal niks geworden.... :o
Dus jonkies: doe het vooral NU en niet later. Je diploma is een ticket voor vrijheid, hoe meer diploma's, hoe meer er valt te kiezen!
Zet je mobiel: half uur studeren, 20 minuutjes 'pauze' enz. enz. Succes allemaal!

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:33

cathyvans schreef:
Hee joh lapswansjes :D
Aan het werk allemaal! Want hier komt een wijze les van een oudere (haha!). Die heeft na haar werk zich suf moeten studeren omdat ze het op de middelbare school helemaal verprutst heeft door véééél te veel pony te rijden. Gelukkig waren er toen nog geen computers anders was het helemaal niks geworden.... :o
Dus jonkies: doe het vooral NU en niet later. Je diploma is een ticket voor vrijheid, hoe meer diploma's, hoe meer er valt te kiezen!
Zet je mobiel: half uur studeren, 20 minuutjes 'pauze' enz. enz. Succes allemaal!

dankje :D
maar het is zo moeilijk!!
ik heb er nu al sptijt van dat ik me HAVO en VWAO niet heb afgemaakt :=

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:38

Ik had mezelf eergisteren voor 2 uur geband, ik werd knettergek joh!! := En ja ik heb Sims 3 :D

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:41

Ik heb nog steeds niet geleerd, maar ik weet inmiddels al iets meer over op wie ik ga stemmen, dat is ook goed toch O:) ?

cathyvans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:43

Is ook moeilijk... iets doen waar je totaal geen zin in hebt. Maar ja, dan maar zonder zin! :+ Gun jezelf ook een beloninkje, bv even pauze of wat lekkers. En als je het af hebt wat je moest doen heb je vast een heel erg tevreden gevoel. Dan is het in de klas ook wat interessanter; je weet dan waar het over gaat en kunt kijken of je alles goed had. Gooi die pc uit, geef 'm desnoods in bewaring bij iemand en aan de slag
:(:)
@ Na het VMBO kun je toch alsnog Havo gaan doen? Joh, als je later volwassen bent maken die paar jaartjes echt HELEMAAL niks meer uit.

Dat zal ik dan nu ook maar eens doen wat ik preek! Zou al een uur geleden aan de boekhouding beginnen. ;) Bokt is te leuk, ook voor ouderen, haha!! :D

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:46

Denise schreef:
Ik heb nog steeds niet geleerd, maar ik weet inmiddels al iets meer over op wie ik ga stemmen, dat is ook goed toch O:) ?

Stemmen.. Halleluja dat komt er ook nog aan.. Ik zou mijn god niet weten op wie ik moet stemmen! :=
Het is nederland toch al een zooitje dus veel erger kan het niet worden.