Niet heel denderend, maar voor mijn doen (en instelling ) ben ik erg tevreden!
Isjtar
Geplaatst: 20-04-10 14:20
Wat gaan jullie hard! Had nog helemaal niet door dat er een nieuw topic was
Gister heb ik mn cijfer voor mn po van natuurkunde teruggekregen: een 7.5 Ben er wel blij mee, al maakt het niks uit voor mn gemiddelde Gister ben ik ook met Pim naar de bios geweest... Het was heel erg gezellig en de film (Alice in Wonderland) was echt supervet!!
's Avonds was ik rond 11 uur terug. Redelijke tijd, maar was wel erg moe. Ik wilde dus meteen naar bed en ging mn ouders weltrusten wensen, kwam mn moeder met het leuke nieuws (not) dat ik even moest helpen met het hechten van een duif. De beest was door een kat gegrepen en had hele grote wonden. We hebben tot half 1 (!!!) zitten hechten en toen kon ik eindelijk naar bed Kwam ik vandaag thuis, hoor ik dat die %^*#@* duif dood is gegaan Al die moeite dus voor niks
Vandaag op school kreeg ik mn herkansing scheikunde terug... Een 4.8 Ik had dus 0.3 lager gescoord dan de vorige keer Gelukkig telt het hoogste cijfer gewoon Ik ga nog wel gewoon met Pim ook naar het gala. We mogen een mooie oldtimer mercedes van een kennis lenen, dus het gaat helemaal top worden Ik ga zo denk ik ook maar even een foto maken van mij in mn galajurk, dan hebben de kapper+vriendin ook een beetje een idee van hoe het eruit gaat zien
Net ook even een afspraak gemaakt voor de kapper voor het gala volgende week woensdag Heb er zin in!!! Ik laat mn haar opsteken bij de kapper dus, en een goede vriendin gaat mij opmaken
Zo, nu wel weer genoeg gepost Eerst maar eens even goed bijlezen
Cherellee_
Geplaatst: 20-04-10 14:42
@ Lieziej; fijne cijferlijst! Zo gaat de mijne er ongeveer ook uitzien..
@ Isjtar; Mooi cijfer en wat fijn dat je nog gewoon zo goed met Pim omgaat!
Ik vond Alice heel leuk ja! Maar ik ben stiekem ook wel fan van Johnny Depp en ondertussen ook Tim Burton! Dat duo is zo geniaal! Ik vond de donkere en humoristische dingen enzo echt typisch Burton en daar hou ik wel van!
Ja klopt, vind ik ook. Johnny Depp is mijn ware liefde, dat weet ik zeker Maar ik vind het jammer dat hij nu al een aantal rollen heeft gespeeld die zo erg op elkaar lijken..
Miriam91
Geplaatst: 20-04-10 15:41
Nog gefeliciteerd Joonsel! Wij worden geloof ik ook gebeld, gezakt of geslaagd maakt niet uit. Als ik eraan denk wordt ik al zenuwachtig. Ik wilde vandaag dus beginnen met leren en alles maar heb er zo geen zin in. Moet om half 5 weer oppassen, dus dat wordt em niet vandaag. **Officieel bericht: Ik begin morgen met leren**
Ook ff mijn cijferlijstje dan: Bio: 6,4 Duits: 6,1 (ik ga nog een 5,1 herkansen) Engels: 6,7 Kunst algemeen: 7,1 Kunst beeldend: 7,6 Natuurkunde: 6,2 Nederlands: 6,5 Scheikunde: 6,0 (ga nog een 5,6 herkansen) Wiskunde: 7,5
Jeuj ik ga met 7,4 gemiddeld mijn examen in. Alleen jammer dat blijkt dat Grieks toch meetelt voor loten, terwijl ik ook Duits heb..
Isjtar
Geplaatst: 20-04-10 15:53
Mooie lijst Miriam! Chris: Haha, ware liefde is het voor mij nou ook niet echt, maar ik vind hem wel een van de beste acteurs! En op zich valt het toch wel mee met die rollen die op elkaar lijken? Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet al zijn films heb gezien hoor, dus misschien zie ik daarom de vergelijkingen niet
Voor mij zijn Jack Sparrow, Edward Scissorhands, Willy Wonka en de Madhatter(zo heet hij toch in Alice?) allemaal bijna hetzelfde. Allemaal beetje raar, allemaal een raar verleden, allemaal nogal afstandelijk maar toch wel lief ofzo. Afzonderlijk vind ik het supergoede rollen maar in z'n geheel wat minder.
Isjtar
Geplaatst: 20-04-10 16:03
Oh zo bedoel je. Die films heb ik wel allemaal gezien en ik heb me daar eigenlijk helemaal niet aan gestoord. Het klopt idd wel wat je zegt, maar ik vind het niet echt een minpunt