Komt wel guttt! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Komt wel guttt! NieneWiep schreef:Meteen de 17e al diploma uitreiking? Hoe moet dat dan met de mensen die een herkansing doen, lekker banketstaaf.
Wij hebben de 30e uitreiking.
)
Ben ik echt blij mee!

) ben ik erg tevreden!
Had nog helemaal niet door dat er een nieuw topic was 
Ben er wel blij mee, al maakt het niks uit voor mn gemiddelde 

Kwam ik vandaag thuis, hoor ik dat die %^*#@* duif dood is gegaan
Al die moeite dus voor niks
Ik had dus 0.3 lager gescoord dan de vorige keer
Gelukkig telt het hoogste cijfer gewoon 
Ik ga zo denk ik ook maar even een foto maken van mij in mn galajurk, dan hebben de kapper+vriendin ook een beetje een idee van hoe het eruit gaat zien 
Heb er zin in!!!
Ik laat mn haar opsteken bij de kapper dus, en een goede vriendin gaat mij opmaken 
Eerst maar eens even goed bijlezen
) 
Wij zijn nu een examen diner aan het opzetten, ook wel in gala dan waarschijnlijk
Ik vond de donkere en humoristische dingen enzo echt typisch Burton en daar hou ik wel van!
Maar ik vind het jammer dat hij nu al een aantal rollen heeft gespeeld die zo erg op elkaar lijken..
Alleen jammer dat blijkt dat Grieks toch meetelt voor loten, terwijl ik ook Duits heb..
En op zich valt het toch wel mee met die rollen die op elkaar lijken? Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet al zijn films heb gezien hoor, dus misschien zie ik daarom de vergelijkingen niet
toch nog 1 positief cijfer deze SE-week.