meeste zijn nieuwe set en die in juni zijn nu allen nog maar gel nagels. krijg je gewoon tips op je nagel met gel opgevult. en de manicure is gehele hand verzorging krig je geen nieuwe set is echt masage van de hand. en nee wondjes maakt niet uit is alleen wat voorzichtiger doen voor mij.
Oke nou laat maar weten als je mij kan gebruiken en welke datum dat zou zijn dan zal ik kijken of ik kan die dag. Is voor mij loopafstand dus kans is groot.
10 juni is nog open maar die gene moet wel iets lange nagels hebben van zichzelf word frens manicure tip op geplakt anders hecht die niet. milatje 1 blz terug staan datums in een qoute onderaan die nog open zijn.
31 aug van half 10 tot 2 in delft. Gel nagels iemand met mooi nagelbed. 28 sept. van 17.45 tot +- 22.00 acryl nagels in delft ook normaaal nagelbed. 2 oktober van 9.00 tot 15.00? acryl nagels in wassenaar/den haag voor mijn landelijk examen iemand met perfect nagelbed niet te kort.
Afhankelijk van wanneer mijn eerste semester begint (volgens mij pas in september) kan in 31 augustus wel. Ik heb wel mooie nagels, zijn erg stevig maar altijd net als ze mooi lang zijn dan scheuren/breken ze, dus knip ze vaak wat kort.
ik versta eronder geen klein kort nagelbed en geen scheuren en gleueven in je nagelbed. alles word gezet met witte french zelf gezet dus geen witte tip maar rand word zelf gemaakt.
Ik heb volgens mij prima nagelbed, wel droge nagelriemen.. is dat een probleem?? Nog nooit last mee gehad met nagelszetten maar jouw doel is natuurlijk anders dan van iemand die ze zet voor geld... Ik denk er even over na!
ik zoek nog iemand ja voor 31 aug van half 10 tot 2 in delft. Gel nagels iemand met mooi nagelbed. het is vlakbij de trein ik neem dan altijd nog de tram 1 halte
Ik wil misschien wel. Woon in rotterdam, dus dat is vlakbij! Heb niet het hele topic doorgelezen, maar wat is precies de bedoeling? En wanneer heb je een mooi nagelbed?
Hollsteiner
Geplaatst: 09-08-10 17:28
Ik wil opzich wel. Heb alleen wel wat droge "dingetjes" aan de zijkanten van mijn nagels, niet zozeer aan de onderkant. Is dat erg?