Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
astriidj schreef:Hoe halen jullie zo'n hoge cijfers?Bij ons kan sowieso al niemand meer afgerond een 10 halen (werken met puntensysteem, 3 beoordelingen: 1e max 15 punten, 2e max 35 punten en 3e max 50).
RicardoOpa schreef:Robin; Rij jij in gewone lessen? Ik zit soms ook te twijfelen of ik dat niet wil doen. Ik ben nu voorzichtig aan het kijken voor een nieuwe verzorgpaard, maar dat kost inderdaad best veel tijd. Maar ben zo bang dat ik op de manege maar weinig leer en het dus beetje zonde van mn geld is..
Canthar schreef:hey,
heb even een vraag: in het PTA van onze school staat niets over of het profielwerkstuk wordt afgerond voordat het meegaat in het combinatiecijfer. weten jullie hoe dat is geregeld?
groetjes!
Canthar schreef:astriidj schreef:Hoe halen jullie zo'n hoge cijfers?Bij ons kan sowieso al niemand meer afgerond een 10 halen (werken met puntensysteem, 3 beoordelingen: 1e max 15 punten, 2e max 35 punten en 3e max 50).
hoezo kun je geen 10 halen? het cijfersysteem gaat van 1 tot 10, dus een 10 moet mogelijk zijn lijkt me... maar wij zijn ook de enigen met een 10, dus het is niet zo dat ze zomaar weggegeven worden.
Citaat:Een 10 kan eigenlijk al niet want je kunt nooit alles goed hebben.. Maar wij hebben nu al 2 beoordelingen gehad, en niemand heeft 45 punten of meer zodat je nog een 10 afgerond kunt halen.
R_obin schreef:Ja dat is idd ook raar, dat de ene begeleider veel strenger is als de andere.. En ook zo met de inleverdatumSommige moeten hem morgen inleveren, andere maandag na de vakantie en weer anderen pas in maart vlak voor de presentaties.. Duidelijk, en ook zo eerlijk..
Nueve schreef:Dat is echt zo scheef.
gotje schreef:Jullie zijn bijna niet meer bij te houden![]()
Lees binnenkort weer bij, maar zit ondertussen even naar wie is de mol te kijken. Hier nog meer mensen die dat volgen?