__Marije__ schreef:Ik doe inderdaad via Capabel (Leeuwarden) en doe het dus in een jaar. Ben heel tevreden! Ik moet 600 uren stage lopenIk doe net als Mistral hierboven noemt 2 dagen in de week stage. Het is pittig en hard werken, maar wel erg leuk! Tot nu toe erg hoge cijfers (9,2 op anatomie en 9,7 op management) en natuurlijk heb ik wel goed geblokt maar de lessen worden ook goed gegeven, vooral anatomie!
Dat vind ik ook, ik heb alleen nog toets gehad van Anatomie ook een hoog cijfer 9,5 goed geleerd maar ook dankzij de fijne lessen. Ik doe de opleiding via ROC in Nijmegen 1 dag in de week (en sommige blokken 1 avond erbij) naar school, best veel huiswerk en 1150 stage, de (verkorte) opleiding duurt 2 (school) jaar.
@ Sassieja je zou kunnen informeren want kan goed zijn dat je voor sommige vakken vrijstelling kan krijgen
Ik doe net als Mistral hierboven noemt 2 dagen in de week stage. Het is pittig en hard werken, maar wel erg leuk! Tot nu toe erg hoge cijfers (9,2 op anatomie en 9,7 op management) en natuurlijk heb ik wel goed geblokt maar de lessen worden ook goed gegeven, vooral anatomie!
dinsdag hoor ik mijn cijfer maar sowieso geslaagd
, maar heb wel wel interesse in de opleiding dus vandaar deze vraag;