Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chantal___ schreef:oOoKellyoOo schreef:Een vriend van mij is een paar jaar terug verhuist naar America, hij had gesolliciteerd (eigenlijk voor de grap) voor een schoonmaakbaan, maar dan op plaatsdelicten, dus waar mensen zijn vermoord of dood gegaan zijn, Het bedrijf waar hij werkt is ook al eens op discovery geweest bij Dirty Jobs, echt te ranzig, zo mailde hij me een keer dat hij beton van de muur moes afkrabben, maar dan waren opgedroogde hersens echt te vies gewoon.
Vind het wel een apart beroep
Iehw
Angelita schreef:Mijn broer is huisschilder, en dat klinkt heel simpel, maar tegenwoordig wil iedereen chirurg, manager of psycholoog worden, dus mijn broertje verdient bakken met geld aangezien schilders met de dag schaarser worden. Toch wel een beetje bijzonder dus.
Neonlight schreef:Ik ben dus degene die lithografische machines afregelt ten behoeve van de chipindustrie.
Imago01 schreef:Hmm niet zo heel apart vind ik maar toen het voor mij nog “vroegah” was had ik van mijn beroep nog nooit gehoord. Terwijl het voor mij nu absolute logica is…
Ik ben KAM-coördinator/preventiemedewerkster (en ja, dat past op mijn visitekaartje van visitekaartjes-formaat….)
tjady schreef:Mijn zus is uitvaartondernemer en mijn zwager is doodgraver. Hij graaft het graf als er iemand overleden is, dat doet hij gewoon met een schep, omdat er op oudere graven geen ruimte is om tussen de graven te komen met bv een graafmachine. Verder doet hij ook verzorging van mensen na overlijden. Met name mensen weer toonbaar maken zodat familie afscheid kan nemen, doet hij het liefst.
AngeliqueB schreef:Neonlight schreef:Ik ben dus degene die lithografische machines afregelt ten behoeve van de chipindustrie.
Werk je bij ASML? (mijn man dus ook. Hij werkt bij TPG (hoort bij test))
Ik ben procesoperator geweest (chemische industrie; gewerkt bij DSM, was- en reinigingsmiddelenindustrie; Ineos Silicas; Philips-Galvanie)
Nu moeder (van 1 biokind en 2 adoptiekinderen) en huisvrouw want met zijn tweeën in de ploegendienst en een kind is niet handig..