Ik weet het echt niet meer. (borderline/rot baan)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ik weet het echt niet meer. (borderline/rot baan)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 20:50

Ik had een schoonvader met borderline, wat eigenlijk meer neigde naar een anti-socialepersoonlijkheid stoornis. Ook niet mee te leven.

flugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 20:59

Als ik kijk wat mijn zus mij en de mensen om haar heen heeft aangedaan..pff.. Dat zie ik bij de Ts ook helemaal niet terug

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 21:07

Dat is denk ik het verschil tussen borderline en het borderlinesyndroom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 21:21

Ik heb begrepen dat het heel goed is dat iemand met die ziekte een dagbesteding moet hebben, dus een baantje.
Is beween dat dit beter is dan thuis zitten, zie gelukkig ook dat je schrijft dat je part time wil gaan werken.
Alleen kan jij wel leven (financieel) van een partime baan?
Ik bedoel je zal niet de eerste zijn met die aandoening die nekhoog in de schulden zit omdat er geen doorzetten bijzit.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 01:29

[LZP] > [STW]

Biieniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 22:38

Heb je nog contact met je baas gehad?

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-09 14:19

Nou sorry voor de late update.

Ik heb inderdaad een heel goed gesprek gevoerd met mijn baas. Ik heb eerlijk aangegeven hoe ik er over denk en dat het momenteel gewoon niet zo goed gaat met mij..
Hij had daar veel begrip voor en wou kijken naar een oplossing. Nou komt zijn dochter part-time bij ons werken om het voor mij wat leuker te maken en om mij wat meer te motiveren (aangezien ik dit zelf nu niet kan en mijn baas daar geen tijd voor heeft). Samen zullen we vooral veel klanten gaan bezoeken enz. (de reden dat ik intercedente ben geworden) en op die manier gaan we kijken of ik dus gewoon kan blijven werken. Ik heb ook gekeken naar het financiele plaatje en het gaat gewoon niet lukken om minder te werken..
Ik wil het op deze manier gewoon proberen en hoop dat ik nu mijn positieve mood weer even vast kan houden.
Maarja dit is iets wat ik nooit vtv kan zeggen helaas.

Het kwam er dus eigenlijk een beetje op neer dat mijn baas op mijn initatief zat te wachten en ik op dat van hem..
En het is wel fijn om te horen dat hij alle begrip heeft voor de situatie.. Hij heeft zelfs aangeboden om elke week/dag / 2x per dag even samen te gaan zitten (dus zo vaka ik dat wil) om te kijken hoe het gaat met mij met werk enz..

Dus het was een erg positief gesprek.

Opmerkingen die trouwens gegeven zijn verder in dit topic van ik geloof niet dat je borderline hebt ed ga ik verder niet op in :)

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 14:22

Dat is hartstikke goed nieuws +:)+ Heel goed ook van je dat je zelf het initiatief hebt genomen! Besef dat het voor elke werknemer (en zelfs voor veel werkgevers/ managers) lastig is om dit soort gesprekken aan te gaan. Veel dingen waar je mee kampt hebben wellicht niet eens zoveel te maken met je 'ziekte', maar met gewoon volwassen worden en dealen met het leven ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 14:40

Lau, wat goed dat je initiatief hebt genomen en zelf naar hem toe bent gegaan. Dat bedoel ik dus ook als ik zeg dat je er zelf mee aan de slag moet :). Je hebt nu die stappen gezet en houd die postieve mood vast! Zo te horen heeft je baas het goed met je voor en sta je helemaal niet op de nominatie om eruit te gaan aan het einde van het jaar. Geniet maar even van deze zekerheid, laat het op je inwerken, misschien krijg je er een iets veiliger gevoel van, dat kan je misschien ook weer meenemen. Probeer ook om goed gevolg te geven aan deze nieuwe kans en er het beste van te maken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 16:06

Heel goed van je!! Echt kunnen nog heel veel mensen een voorbeeld aan nemen.
Ik hoop dat je het door de komst van je dochter leuker gaat krijgen, kan je iig niet zeggen dat je het niet probeerd hebt.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-09 16:37

Haha zijn dochter he ;-) Dat is een goede vriendin van mij..
Ja ik krijg per januarie nog een contract voor 3 maanden.. Daarna zien we weer verder..