VWO eindexamenkandidaten 2010

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elise_K

Re: VWO eindexamenkandidaten 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:25

Grootste groep is 2, maar dat maakt niet uit :')

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:26

dat van die autobotsingen klinkt ook wle interessant!
ik doe het over het korte termijng eheugen...
met zn 2en...

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:26

Toen ik nog op de havo zat heb ik mn PWS in de herfstvakantie gemaakt. In 2 middagen. :') _O-
Wij moeten het trouwens met zn 2en doen.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:27

Cool!

Ik wilde zeg maar echt een onderzoek doen, waar ik "zelf" iets nieuws zou ontdekken! Niet iets wat al bestaat omzetten in mijn eigen woorden ;)

Vandaar dat onderwerp!

Doet een van jullie trouwens mee aan een PWS wedstrijd of zo?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:28

Myrtje_ schreef:
Toen ik nog op de havo zat heb ik mn PWS in de herfstvakantie gemaakt. In 2 middagen. :') _O-
Wij moeten het trouwens met zn 2en doen.

En dan gewoon uren verzinnen? :=
(of hoefde je geen logboek erbij te doen?)

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:29

Ja, gewoon mooi logboekje erbij maken. Hadden dr nog een 8.3 voor gekregen ook. _O- En dit jaar hebben we weer dezelfde leraar, dus dat is mooi meegenomen :D

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:30

Mag ik me ook melden?? :)

Ik doe examen in Nederlands, Engels, Frans, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, Wiskunde A en Economie geloof ik :')

En om maar meteen mee te praten :') wij houden onze PW over verschillende grieppandemieën, en dan in het speciaal over de mexicaanse griep. :)

Edit; Nog een examenvak erbij :\
Laatst bijgewerkt door Marlissa92 op 14-10-09 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

_Daphne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:31

Haha beter :P

Ik moet morgen meedoen aan een spelletje Memorie voor een PWS van wat anderen :j

Anoniem

lieziej schreef:
Ja, gewoon 80 uur! Dus 480 in totaal! :\

Hee Nueve! op je vreemde talen na, hetzelfde profiel :)

Het begint gezellig druk te worden hiero :D

We slepen elkaar er wel doorheen. :D

Elise_K

@winerieke: klinkt ook leuk! :D

Wiskunde misschien? O:)

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:32

Oh whha en natuurlijk Wiskunde A :')

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:34

Komt goed Nueve :D

Ik heb nu zoooonnn achterlijke luie pws begleider! Echt niet normaal! GRRRR! Hij leest niet eens je meesterwerk van zoveel uur door! Hij wappert er doorheen, kijkt dan van "oh, je hebt wat tekst, grafiekjes, formules, prima! Een 8!" Weet nou niet hoe blij ik daarmee ben na zoveel werk!

Ook zegt ie van "ja, je hoeft er geen theorie in te stoppen (ik had het dus over de dummy's van de botsproeven) zet gewoon een linkje neer naar die site, en dan geloof ik het wel!

Kwam ik gisteren aanzetten met mijn eerste versie, nam hij het niet aan "Ja, ik heb je hoofd en deelvragen al gezien, je bent goed op weg!"

:(

xveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:34

:wave:

Ik meld me ook!

Ik doe het profiel NT en mijn examenvakken zijn:
Nederlands, Engels, Duits
Bio, scheikunde, natuurkunde, wisk. B en M&O

Ons PWS gaat over de werking van het geheugen van kinderen, we zijn nog niet echt begonnen maar we hebben wel al allerlei leuke testjes klaarliggen :)

Hebben jullie de eerste tentamens(stress) al overleefd? Hier beginnen de toetsen over 3 weken maar al die bergen leerwerk, ik denk dat ik morgen maar eens ga beginnen ;)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:36

Pff... ik dénk er wel aan.. maar doen.? O:)

@Winerieke: Wat heb jij een prácht pony! C of D? O:)

Marlissa92

Ik ben nu bezig met mijn toetsweek :\ Morgen nog Biologie, en vrijdag nog Engels, dan zit het er gelukkig weer op!

Anoniem

Wij hebben vet cool profielwerkstuk onderwerp. 8-)
Achtbanen, de constructie en de invloed van de krachten daarvan op je lichaam.
Biologie, natuurkunde en stiekem een beetje wiskunde B.
Met z'n tweeën trouwens.

Volgende week herfstvakantie, dan weekje les en dan toetsweek. Trip hem nogal voor Grieks. :7

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 21:37

Leuk dat zoveel mensen zich melden! Misschien handig om onszelf even allemaal voor te stellen? Dan weten we een beetje tegen wie we praten. :D

Ik ben Nienke, ik ben 16 jaar. Woon in Houten (bij Utrecht) en zit op school in Zeist. Mijn hobby's zijn bokken :Y) leuke dingen doen met vriendinnen en ik sport elke week, Zumba! :D Ik rij geen paard meer, daar ben ik een paar jaar geleden mee gestopt, ik heb het een jaar of 6 gedaan denk ik. Na mijn examen ga ik dus waarschijnlijk een tussenjaar doen, omdat ik nog niet weet wat ik wil. Weten jullie zo genoeg?

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:37

lieziej schreef:

Dankje :D :D Ben er ook echt wijs mee :) Tis een hele grote C-pony O:)

_Daphne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:37

Jeemig Elise, dat is echt supervervelend :=
Mijn mentor is toevallig ook mijn PWS begeleider, dus dat is wel super chill :)

Die van mij beginnen 3 dagen na de herfstvakantie.. dus nog 2 weken nu.. bah, ik heb er geen zin in O:)

@Winerieke; Succes! :)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:38

winerieke schreef:
lieziej schreef:

Dankje :D :D Ben er ook echt wijs mee :) Tis een hele grote C-pony O:)

Hahhaa, ik rij met mijn 1.78 anders ook nog wedstrijden met mijn C knol hoor! O:)

ís het een C pony, of "vinden" jullie het een C pony? Al welleens op concours na moeten meten?

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 21:39

Nueve schreef:
Met z'n tweeën trouwens.

Volgende week herfstvakantie, dan weekje les en dan toetsweek. Trip hem nogal voor Grieks. :7

Dat klinkt echt super leuk! Die achtbanen moet je ook vaak uittesten dan, of niet? :D

Lieziej: mijn pws begeleider is ook niet geweldig, hij weet echt totaal niet waar we mee bezig zijn op dit moment, hebben ook alleen aan het begin van het jaar een bespreking met hem gehad. Even kijken of hij morgen op school is, want ik wil voordat we naar Londen gaan wel wat dingen bespreken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:40

NieneWiep schreef:
Leuk dat zoveel mensen zich melden! Misschien handig om onszelf even allemaal voor te stellen? Dan weten we een beetje tegen wie we praten. :D

Ik ben Nienke, ik ben 16 jaar. Woon in Houten (bij Utrecht) en zit op school in Zeist. Mijn hobby's zijn bokken :Y) leuke dingen doen met vriendinnen en ik sport elke week, Zumba! :D Ik rij geen paard meer, daar ben ik een paar jaar geleden mee gestopt, ik heb het een jaar of 6 gedaan denk ik. Na mijn examen ga ik dus waarschijnlijk een tussenjaar doen, omdat ik nog niet weet wat ik wil. Weten jullie zo genoeg?

Doe ik ook maar mee. 8-)

Tessa is de naam. :D Ook zestien jaartjes, wonend in Wierden - zo'n klein gat in Twente. Mijn school woont trouwens in Almelo.
Naast school altijd druk met basketbal en paardrijden. Ook vriendinnetjes en vrienden en vriendje eisen wat tijd. :+:
Enne. Wil geneeskunde studeren. & Anders iets in de science-richting. Nogal een wiskundefanatiekeling. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:41

NieneWiep schreef:
Nueve schreef:
Met z'n tweeën trouwens.

Dat klinkt echt super leuk! Die achtbanen moet je ook vaak uittesten dan, of niet? :D

Lieziej: mijn pws begeleider is ook niet geweldig, hij weet echt totaal niet waar we mee bezig zijn op dit moment, hebben ook alleen aan het begin van het jaar een bespreking met hem gehad. Even kijken of hij morgen op school is, want ik wil voordat we naar Londen gaan wel wat dingen bespreken...

Haha ja! We hebben onze begeleider al meegevraagd naar Walibi. Hij wilde wel mee als er meer gingen, om roddels in de school te voorkomen. (Vorig jaar is een docent ontslagen wegens relatie met een leerlinge. :'))

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:41

NieneWiep schreef:

Ik ben Marlissa en ben 17 jaar. Ik woon in Gelderland, op de veluwe! Mijn hobbies, zijn duhh paardrijden :')
Ik heb toen ik in groep 8 zat een 5,5 jarige eigen pony gekregen, helemaal groen (Winerieke). Ik kwam van de manege af dus kon ook vrij weinig. Ik heb haar zelf naar het Z2 gereden. Met haar ben ik eind 2008 mee gestopt, omdat ik te groot werd. Ik rijdt haar thuis nog wel gewoon :) Nu heb ik sinds eind Februari een 5 jarig paard erbij, Zanara. Was ook groen toen ze kwam, en nu heb ik met haar het buitenseizoen wat wedstrijdjes mee gereden en ben de B alweer uit, maar ben wel van plan om nog een poos B te blijven rijden. :)
Wat moet ik nog meer vertellen ?? :')

xveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 21:42

Leuke onderwerpen allemaal! Alleen echt heel erg vervelend als je begeleider zich er niet mee bezig houdt.. Wij hebben een leraar biologie die echt superveel weet, dus daar zijn we heel gelukkig mee :D

@ alle mensen met tentamens : Heel veel succes! +:)+