Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
winerieke schreef:lieziej schreef:Pff... ik dénk er wel aan.. maar doen.?
@Winerieke: Wat heb jij een prácht pony! C of D?
Dankje![]()
Ben er ook echt wijs mee
Tis een hele grote C-pony
Nueve schreef:Wij hebben vet cool profielwerkstuk onderwerp.
Achtbanen, de constructie en de invloed van de krachten daarvan op je lichaam.
Biologie, natuurkunde en stiekem een beetje wiskunde B.
Met z'n tweeën trouwens.
Volgende week herfstvakantie, dan weekje les en dan toetsweek. Trip hem nogal voor Grieks.
NieneWiep schreef:Leuk dat zoveel mensen zich melden! Misschien handig om onszelf even allemaal voor te stellen? Dan weten we een beetje tegen wie we praten.
Ik ben Nienke, ik ben 16 jaar. Woon in Houten (bij Utrecht) en zit op school in Zeist. Mijn hobby's zijn bokkenleuke dingen doen met vriendinnen en ik sport elke week, Zumba!
Ik rij geen paard meer, daar ben ik een paar jaar geleden mee gestopt, ik heb het een jaar of 6 gedaan denk ik. Na mijn examen ga ik dus waarschijnlijk een tussenjaar doen, omdat ik nog niet weet wat ik wil. Weten jullie zo genoeg?
NieneWiep schreef:Nueve schreef:Wij hebben vet cool profielwerkstuk onderwerp.
Achtbanen, de constructie en de invloed van de krachten daarvan op je lichaam.
Biologie, natuurkunde en stiekem een beetje wiskunde B.
Met z'n tweeën trouwens.
Volgende week herfstvakantie, dan weekje les en dan toetsweek. Trip hem nogal voor Grieks.
Dat klinkt echt super leuk! Die achtbanen moet je ook vaak uittesten dan, of niet?![]()
Lieziej: mijn pws begeleider is ook niet geweldig, hij weet echt totaal niet waar we mee bezig zijn op dit moment, hebben ook alleen aan het begin van het jaar een bespreking met hem gehad. Even kijken of hij morgen op school is, want ik wil voordat we naar Londen gaan wel wat dingen bespreken...
NieneWiep schreef:Leuk dat zoveel mensen zich melden! Misschien handig om onszelf even allemaal voor te stellen? Dan weten we een beetje tegen wie we praten.
Ik ben Nienke, ik ben 16 jaar. Woon in Houten (bij Utrecht) en zit op school in Zeist. Mijn hobby's zijn bokkenleuke dingen doen met vriendinnen en ik sport elke week, Zumba!
Ik rij geen paard meer, daar ben ik een paar jaar geleden mee gestopt, ik heb het een jaar of 6 gedaan denk ik. Na mijn examen ga ik dus waarschijnlijk een tussenjaar doen, omdat ik nog niet weet wat ik wil. Weten jullie zo genoeg?