Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zwaantje1985 schreef:Mobiel verslaafde.. af en toe je mail en sms checken en terug smsen of bellen...
![]()
Lezen is een vak..
Van mijn gedrag nog wel.. ik heb super veel lol met mijn collega's .. vaak zelfs om hem
tallechie schreef:En kostenpost is er altijd, werkgever moet wel de sociale lasten betalen bij een vast contract en omdat zij er niet is iemand anders laten werken.
tallechie schreef:NImue daar ben ik het niet mee eens. Maar ik heb mijn mening gegeven en daar vroeg de ts om.

Nimue schreef:tallechie schreef:En kostenpost is er altijd, werkgever moet wel de sociale lasten betalen bij een vast contract en omdat zij er niet is iemand anders laten werken.
Misschien heeft ze een contract op oproepbasis? Het komt op mij over alsof het hier om een bijbaantje gaat, en dat zijn vaak 0-uren contracten. Of hij die uren dan opvult met haar of met iemand anders, maakt ook niet echt uit.
Ik vind het niet overkomen alsof ze expres 2 weken thuis is gebleven, maar alsof ze aangaf dat dat van de dokter moest en dat haar baas vond dat hij daar niks mee te maken had en dat hij kon beslissen wanneer ze weer moest beginnen.

tallechie schreef:Je kan wel op je telefoon kijken. Dat doen de meesten wel denk ik. Het gaat er om dat wanneer je met een groep pauze houdt het associaal is (mijn mening) om dan de hele tijd met je telefoon bezig te zijn. Dit geeft ts aan.
KiWiKo schreef:het is heel simpel........... jij verkoopt jezelf voor een x aantal uren per dag aan een werkgever........
de uren die je niet betaald krijgt zijn jouw eigen tijd......... en daarin kan je doen wat jij wil..........
moeilijker dan dat is het niet
Pendrag schreef:Voor een normaal mens vanzelfsprekend maar ja. Niet iedereen is blijkbaar normaal ......
Zwaantje1985 schreef:ikkemetwikke schreef:wanneer het daadwerkelijk in de huisregels in opgenomen,vind ik dat je baas gelijk heeft,
ook al is het eigen tijd,dan ga je amar fijn buiten staan met dat ding.
bij ons mag je mobiel niet mee de werkvloer op(ook niet in de kantine) staat zo in de huisregels.
Dus als je bijv gebeld wordt door je stal dat je paard een koliek aanval heb dan kunnen ze je gewoon niet bereiken en moet je er op hopen dat ze het nummer van je werk hebben![]()
Het staat niet bij ons in de huisregels, hij dreigt maar een eind heen zo is hij
Veulen84 schreef:Maar waarom praat je het niet uit?
We hebben geen conflict of zo hoorHij zei het alleen maar.. en vorige week zei hij het ook al een keer.. Maar ach hij doet maar, hij kan het toch niet verbieden
![]()
Zo ook was er een keer dat hij maar vond ik dat moest gaan werken na me knie operatie ookal vond me arts dat ik 2 weken thuis moest blijven, hij vond dat ik wel kassa kon gaan draaien![]()
Hij zei zelfs dat hij hoger staat dan MIJN ARTS en FYSIOTHERAPEUT en dat als hij persé wildde dat ik kwam, dat ik dan moest doen omdat het anders werkweigering zou zijn.. Een rechtzaak zou ik verliezen![]()
Ben gewoon 2 weken thuis gebleven niks aan de hand