Billy schreef:De gemiddelde cassiere onthoudt mijn kop echt niet hoor
Die kijken alleen naar de kassa en naar mn handen om het geld aan te pakken..
Maar wat ik dan weer raar vind....
ben je aardig, maak je als klant een grappig bedoelde opmerking (krijg het toch niet terug oid) beginnen ze daar weer ver te ouwenelen omdat ze dat al 100duizend keer gehoord hebben.
Dus....als je niks zegt is het niet goed, als je wel wat zegt ookm niet, wat moet je dan als klant?
Het is ook weer een bepaald soort mensen die die grapjes maakt. Die hebben daarvoor vaak ookal lopen zeuren

Ik vind mijzelf eigenlijk best aardig achter de kassa. Loop altijd even mee met oudere mensen naar hun tafeltje, of pak een broodje voor ze als ze bij de kassa een sauscijzenbroodje bestellen etc.
Wij mogen trouwens ook geen mobiel in onze zak hebben zitten. Ik heb hem wel altijd bij me, maar hij staat op tril en ik kijk er pas op in mijn pauze.
Gister ook weer zo'n klant. Ik was een collega aan het helpen die wat aan mij vroeg. Kwam er een meneer aan gelopen, dus ik rond het gesprek met collega gelijk af. Zodat die meneer nog maar seconde of 10 moest wachten. Gelijk helemaal boos en helemaal chagerijnig. Mensen maken zich echt heel erg snel druk om niets.