Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
breezy302 schreef:In de zorg, als bezorger, in de agrarische sector zoeken ze heel veel mensen trouwens.
Falona schreef:Suuskipje schreef:@ Falona:
Zelfs voor die banen willen ze mensen met járen ervaring
Als je dat niet hebt, wordt je snel afgewezen...
Als je al zo een gesrek in gaat wordt het inderdaad lastig.
Suuskipje schreef:het punt is dat ik al niet voor een gesprek uitgenodigd wordt, op basis van de ervaring op mijn cv...
noortje schreef:wat ook vaak helpt; je brief persoonlijk afgeven, men kan dan je gezicht zien en heeft al een eerste indruk(geeft ook aan dat je er moeite voor wil doen)
Maartje_M schreef:breezy302 schreef:In de zorg, als bezorger, in de agrarische sector zoeken ze heel veel mensen trouwens.
Ja, op mbo niveau... Ik heb nu een agrarische hbo-opleiding en ik vind het echt zonde van mijn eigen capaciteiten om in de varkensstal te gaan staan ofzo.
Ik ben in februari afgestudeerd en heb het geluk gehad dat ik meteen een zwangerschapsverlof op kon vangen, maar ja, dan sta je na 3 maanden wel weer buiten. En dan valt het niet mee... Ik wil gewoon een baan waarbij ik weet waarvoor ik gestudeerd heb, niet iets wat je ook zonder diploma zou kunnen. Maar dat is niet echt te doen op het moment..
Suuskipje schreef:@ Falona:
Zelfs voor die banen willen ze mensen met járen ervaring
Als je dat niet hebt, wordt je snel afgewezen...
Suuskipje schreef:wat me we een beetje tegenstaat is dat de vergoeding vaak maar 250 euro is... ik moet toch een beetje een goed inkomen hebben.. dat ik in ieder geval mijn telefoonrekening kan betalen en mijn zorgverzekering en dan nog wat over houd om te sparen en mijn paardrijlessen te betalen