Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) en nog wel meer kleine stomme dingetjes.
of iig blunders.

.
. Alles stond vol..gelukkig konden ze na 2 dagen terug. Heb ik lang aan moeten horen, eieren als achtergrond van mn pc etc etc.. DyMarvel schreef:ik lak net mijn nagels met doorzichtige lakvalt het potje om wil ik het wegvegen met een theezakje,
nu zit er een groene streep op t tafelblad en ik krijg het er niet af!

Kanelly schreef:Oh en ik ben ook een keer vergeten een cliënt van het toilet te halen.
Had hem op het toilet gezet en als hij klaar was, klopte hij altijd op de deur... Nou ja het duurde even... grote boodschap waarschijnlijk.
Ik ging ondertussen verder met andere dingen en mijn collega ook..niks aan het handje.
Tot het etenstijd was....en R. maar niet aan tafel kwam...R. zit nog op de wc!!! Dus ik snel naar het toilet en het was angstvallig stil, trek de deur open, zit hij te slapen
![]()
wat voelde ik me l*llig!
Daar hebben we nog erg lang mee gezeten.
) Was meteen zo aardig om net voordat we allemaal naar huis gingen de vaatwasser aan te zetten. Volgende ochtend zag de kantine er heel.. euhm... bijzonder uit 
haha

Mayflower_ schreef:Toen ik nog in de horeca werkte mocht ik voor de 2e keer bedienen. Hartstikke leuk en ik nam mij taak ook zeer serieus. Toen was er die avond een receptie van een trouwerij. De bruid en bruidegom hadden een zeer exclusieve rode wijn besteld en wilden daar eerst een glaasje van gaan proeven. Ik loop zo met dat dienblad naar de bruid en bruidegom en op een of andere manier kom ik te struikelen. Gevolg: de 2 glazen vlogen (net zoals in een film) over de bruid heen. Ze zat er helemaal onder en haar jurk ook.. Ik heb mij nog nooit zo geschaamd! Achteraf werd de stomerijkosten van mijn loon afgehaald, ik verdiende daar al zo weinig dus ik had die maand 2 euro loon.