Ergernissen op hoge scholen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 18:29

d_ruiter schreef:
oee dat is wel een hele vervelende fout.. maarrrrrrr gefeliciteerd met je P :D

Ik moet nog 2 dingen terug krijgen, en hoewel ik daar geen problemen verwacht (dan had ik het nu wel gehoord) juich ik nog niet te hard ;) en dan volgt de bureaucratische rompslomp omstreeks het aanvragen van de P en het uitschrijven, waarvoor ik nu al een stuk of 10 formulieren heb mogen invullen (sommige kunnen pas opgestuurd worden als de cijfers bekend zijn gemaakt)... Dus voordat ik dat papiertje heb :P

d_ruiter

Re: Ergernissen op hoge scholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 18:36

oh wat vervelend :S khoefde niks in te vullen hoor, kreeg een brief dat er ee ndiploma uitreiking was en toen moest k tekenen en kreeg k m gewoon :P

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 18:42

Ik ben eigenlijk best tevreden over mijn HBO zit op de HAN ILS. We hebben zeer deskundige leraren die goed kunnen lesgeven (moet wel met een leraren opleiding :P ). Het enige puntje is dat ik vorig jaar mijn propedeuse al heb gehaald zonder herkansingen, en ze hem nog steeds niet hebben uitgereikt. Ik heb al twintig keer gevraagd, maar ze krijgen hem niet van de studentenadministratie.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 21:26

d_ruiter schreef:
oh wat vervelend :S khoefde niks in te vullen hoor, kreeg een brief dat er ee ndiploma uitreiking was en toen moest k tekenen en kreeg k m gewoon :P

e nspellin gza tnie ti nt pakke tblijkbaar? Het gaat inderdaad niet goed met het onderwijs :n

d_ruiter

Re: Ergernissen op hoge scholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 08:23

O sorry hoor. Ik had het, voordat ik wegging, even snel getypt. Maar als jij je eraan ergert zal ik voortaan pas reageren als ik genoeg tijd heb om rustig en zonder fouten te typen. Zo slecht is mijn Nederlands namelijk niet ;)

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 18:09

Oregon schreef:
ThaGirl schreef:
Ik moet zeggen dat ik op mijn school (InHolland Diemen) en m'n opleiding (MER) eigelijk weinig problemen heb. Tuurlijk valt er wel eens een les uit of is een lokaal dubbel geboekt. Maar bij ons proberen docenten ook echt wat aan het probleem te doen en anders kan je altijd nog naar de afdelingscoordinator stappen.
Ik ben iig heel tevreden hoe het er aan toe gaat (zeker vergeleken met eerdere ervaringen)

Mijn vriend doet dezelfde opleiding aan dezelfde school en is daar helemaal niet over te spreken. Hij heeft deze periode al voor de 2e keer een minor waar te weinig inschrijvingen op zijn waardoor er geen lessen worden gegeven. Moet je dus maar beetje zelfstudie doen enzo. Begeleiding is daarbij niet aanwezig.

Ik geloof dat die minors geregeld worden door de gehele organisatie InHolland, aangezien je ook minors kan kiezen die gegeven worden op andere locaties. En ik weet ook dat andere opleidingen/scholen van InHolland niet zo goed geregeld zijn, dus dat verbaast me dan weinig.