Eindeloze stage, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mallootje

Re: Eindeloze stage, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 11:46

Ow Jessie 't zit er nu echt bijna op, wat fijn! Beoordeling zal wel ok zijn!

Ik ben in mijn voorlaatste week! Na vandaag nog 8 dagen werken!

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:37

@ 0ojillo0: oo heel veel succes ook jo!
Ik moet mijn verslag donderdag inleveren, dan hoor ik tot begin september niks van school. Dan krijg ik in september ook nog een gesprek met 2 mensen (1 leraar, 1 onbekende uit het bedrijfsleven) en dan gaan ze kijken of ik door mag naar het 4de jaar. Beetje krom vind ik het want je krijgt dat gesprek als je al in het 4de jaar ben begonnen. Al ben ik niet heel bang dat ik zak :Y) maar het blijft spannend. en die 2 weken zijn zo voorbij :D

oo jij ook nog een weekje Julie! lekker jo dan ben je er ook vanaf!

Ik heb ook samen met mijn vriendin afgesproken om een grote taart te bakken als ik klaar ben :D bekleed met fondant en al haha

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 13:51

Oh, na vandaag nog 8 dagen, maandag mijn beoordeling... Oh, kan niet wachten!!! Zit gewoon haast de minuten af te tellen :D

@jessiesand: Laat je nog even weten hoe je verslag is beoordeeld? Ben wel benieuwd daarnaar, het was zo'n mooi verslag!

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:23

ja ik zal het even laten weten! ben zelf ook benieuwd. Het is de beoordeling van bedrijf zelf. Die van school weet ik pas in september. Laat de jouwe ook even weten tegen die tijd :D
Zal vanavond ook wel even nieuwe foto's uploaden. Want dit was alleen mijn tekst verslag :Y) ik heb er ook nog een hele doos om heen en 4 tijdschriften als bijlage. zit heel wat uur in -.-" vind bijna zonde om hem af te geven! :D

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:25

Haha, jammer dat ik hier geen hightec programma's op pc heb, zou er anders ook wat moois van kunnen maken.. heb helaas alleen word 2000 :D

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:51

van photoshop kan je wel een 30 dagen demo downloaden dan kan je misschien nog leuke achtergrondjes maken. Maar met word niks mis mee hoor daar deed ik voorheen ook alles in haha

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 14:55

Ja, zou ik heel leuk vinden om te zien. Ik ben zelf ook nog flink aan de slag geweest voor mijn verslag, hoop echt dat het een mooi cijfer wordt. Vandaag het tekstgedeelte ingeleverd, als dat goedgekeurd is kan ik de opgemaakte versie gaan printen!

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 15:52

ow wel handig dat je het eerst tekstueel in moet leveren en daarna pas alles in zijn geheel. Kijken ze dan ook na op fouten?
Ik heb het maar door 4 mensen na laten lezen waaronder 1 Nederlands leraar, heb geloof ik mijn hele verslag opnieuw moeten schrijven :')

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 15:58

haha, maar idd well handig, dat bespaart heel veel printkosten. Kleur printen is al zo duur. Ja, ze kijkt het ook na op spelfouten volgens mij :)

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 07:55

Zal vanavond nog even foto's plaatsen van mijn verslag gister vergeten :+ Zal zo ook even mijn beoordeling update
Laatste dagje :D

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 10:47

Net mijn beoordeling van hier gehad en het is een Goed :D (een G is tussen de 7-10, van school krijg ik pas in september een echt cijfer)
blij blij blij. wel lief ik kreeg ook een grote bos witte rozen, een boekje over het vak en het spel levensweg. Stiekem zijn het wel leuke mensen hier .

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 11:25

Zo, dat is echt heel leuk ja! Gefeliciteerd met de goede beoordeling (school zal daar toch niet heel veel van afwijken?). Hihi, ga je het straks allemaal missen terwijl je zo naar het einde uitkeek :D

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:40

nee ze zullen wel een cijfer tussen de 7-10 geven denk ik. Hoop ik :Y)
haha nou ik denk dat ik me wel onwijs zal vervelen in mijn eerste weken vakantie maar meer omdat ik dan opeens niet meer 7-8 dagen in de week werk haha.
Ik ga hier denk nog wel is een keer langs. Als ze een nieuwe tentoonstelling hebben ofzo

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:10

Gefeliciteerd met je beoordeling!
&Wat fijn dat je nog een cadeautje kreeg!

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 13:21

ja, en bloemen zijn altijd zo leuk om te krijgen he! Ik denk dat ik daar niet op hoef te rekenen >;) hihi, die zijn blij hier als ik het kantoor verlaat.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 15:15

Dankjewel julie!
ik had ook echt niet verwacht dat ik zoveel cadeautjes zou krijgen. Dat ik überhaupt een cadeautje zou krijgen maar ik vond het inderdaad wel erg leuk. Tot wanneer moest jij nog dicenbalt? tot volgende week vrijdag toch?

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 08:31

Ja! *\o/* Nog maar 7 werkdagen in totaal met vandaag meegerekent! En ik ga zo hard feestvieren volgende week vrijdag :D

0ojillo0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:28

PFF net vast de beoordeling gekregen van mijn meesterproef!! Ik had alle 33 onderdelen voldoende!! Dus dat is een pak van m'n hart!! Ben helemaal opgelucht, maandag heb ik een gesprek met mijn stagebegeleider van school en die hoeft er alleen nog maar goed te keuren wat mijn stagebegeider hier heeft beoordeeld!! Daar ben ik niet zo bang voor hoor! Dat ik nu al mijn voldoendes al binnen heb is een heerlijk gevoel!!!
Jessiesand: Echt super!!! Leuk dat je nog een cadeautje kreeg!!! Bij mijn vorige stage kreeg ik ook een afscheidscadeautje!! Was wel erg leuk, ik ging 's avonds na mijn laatste stagedag naar parijs en toen kreeg ik een boekje over parijs!! Dus dat was ook wel echt een verrassing!!! Succes iedereen nog!!

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:51

@ Dicenbalt: We zijn er bijna!

@jillo: gefeliciteerd met je voldoendes!

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 12:18

Ja, ga jij ook zo blij zijn?! Ik ga volgend jaar met mijn afstudeerstage wel even heel goed oppassen dat ik niet weer zo'n *piep*stagebedrijf opzoek

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:20

Ik spring volgens mij een gat in de lucht als ik hier volgende vrijdag om 16u buitenstap (buitenhuppel!) :)

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 12:23

Hee, bijna tegelijk met mij! 12 juni toch? Ik ben om 17.00 verlost. Zal aan je denken als ik naar huis toe huppel :)

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:29

Inderdaad op 12 juni, ik moet dus een uurtje minder lang als jij! :+

Heb nu mn na-lunch-dipje .. Zit dan altijd zo hard te vechten tegen de slaap, zou liever een dutje gaan doen...!

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:12

nou net terug van school....
EN IK BEN OVER NAAR DE 4de!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
echt blij!
Ik ben nu de foto's van mn verslag aan het uploaden die zet ik er zo op!

@jilo: gefeliciteerd met je voldoendes!! het is inderdaad een hele opluchting als je het te horen krijgt.

O meiden het is bijna volgende week vrijdag!! nog eventjes volhouden!!

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:16

Ow ik had het ook op mijn stages.... De eerste stage vond ik wel leuk, maar af en toe had je niks te doen dus ging ik maar bokken. Best leuk voor een uurtje....
tweede stage, vond ik zo vreselijk saai meestal, dan moest ik s middags mensen gaan bellen voor hun email adressen.... wat een ramp.... dus ik maar gewoon eigenwijs bokken.... heb ook heel wat afgelezen tijdens mijn stage. en mijn hyves tig keer gepimpt.