Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

martina1 schreef:Als ik dit zo hoor ben ik toch wel heel erg bang wat ik over twee jaar voor mijn kiezen krijg. Ik zou toch wel graag geschiedenis geven. Maar goed als het echt niet kan ga ik wel natuurkunde geven
Onderwerpen:
MLoeser schreef:martina1 schreef:Als ik dit zo hoor ben ik toch wel heel erg bang wat ik over twee jaar voor mijn kiezen krijg. Ik zou toch wel graag geschiedenis geven. Maar goed als het echt niet kan ga ik wel natuurkunde geven
Anders maak je een mooie combinatie van geschiedenis en natuurkundeOnderwerpen:
-Het leven van Albert Einstein.
-De geschiedenis van het stroomdraadje
-Newton de pechvogel; de zwaartekracht theorie.
Alleen niet te vreemd opkijken als hele volksstammen dan zakken voor hun examen
MLoeser schreef:Urielle: Dat is wel heel vervelend: zo lang soliciteren en niets vinden. Ze zoeken met dat lerarentekort ook voornamelijk mensen voor de minder "populaire" vakken: Bio, NaSk, Wi, techniek, NL, etc. kijk maar naar het aantal inschrijvingen per opleiding
Maar goed ik wens je in ieder geval heel veel succes met soliciteren!
Rais schreef:Ik meld me ook!![]()
Zal me eens even netjes voorstellen!
Mijn naam is Raissa en ben 21! (17-03-1987)
Momenteel zit ik in de afstudeerfase van de Pabo, pabo Groenewoud te Nijmegen en loop ik mijn afstudeerstage in groep 8 op een school in Hatert. Ik heb gister mijn afstudeerplan ingeleverd, dus ben nu in afwachting of deze wordt goedgekeurd!
Als iemand meer info wil hoor ik t wel. Via PB of via t topic.
leuk stage in groep 8, doe je dan ook de begeleiding van de CITO enzo?
Net als de starters: Bio 33, Engels, 140 Geschiedenis, 180 (!)
Citaat:Hey welkomleuk stage in groep 8, doe je dan ook de begeleiding van de CITO enzo?
Ik kreeg helaas mijn aanbod in het tweede jaar en dat vond ik te vroeg omdat ik in het derde jaar nog colleges had (school van het derde jaar wil me wel maar heeft gewoon geen vacatures). Nu kom ik er niet meer tussen. martina1 schreef:Er valt bij geschiedenis wel een hele hoop af hoor. Wij begonnen met 100 vorig jaar, zijn nu nog met 40 en zelfs nu zijn er nog mensen die stoppen. Dus wij eindigen waarschijnlijk met 30 of minder.
Maar als ik zo de vooruitzichten hoor, ben ik nu al bang voor mijn sollicitaties als geschiedenis docent. Had toch wel gehoopt dat er werk was, al zie ik nu ook nauwelijks geschiedenis vacatures staan.

Daar weer rondlopen voelt een beetje als thuiskomen. Wel jammer dat het vanuit mijn nieuwe adres 2 uur en een kwartier reizen is...
.MarjonTampon schreef:Op verzoek van MLoeser aanwezig hier.
Ja ik zit nu dus in het 3e jaar van de lerarenopleiding bio in tilburg op de Fontys...
Wil hierna misschien nog op het mbo paraveterinair gaan studeren. Daarna kan ik dan eventueel aan de slag als docent dier. Dat was meer voor mij geweest dan biologie (hoewel ik dit ook helemaal geweldig vind!). Ik haat daarom mijn decaan van mijn middelbare. Ik ben totaal niet goed begeleid. Anders was ik namelijk wel meteen naar het STOAS gegaan.........