Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Erg leuk team ook, iedereen neemt de tijd om dingen ana me uit te leggen, op een hele rustige manier ook, echt heel leuk. 

ichtbij station én op 15min treinen van huis
e lesprogramma's spreken me minder aan dan de 1e school, is ook iets minder duidelijk over wat het precies gaat MAAR ben nog geen lessen gaan volgen, pas volgend maand of april geloof ik
Ik denk ook aan bij de 2e school dat je meer kansen heb met je examens maar ik denk toch dat ik voor de eerste ga
Heb er een beter gevoel bij en het is dichterbij

Op het management gedeelte na dan, want volgens mij is dat het grote verschil namelijk. Sjapaz schreef:Ik ben deze week begonnen op de NEO hier in Enschede, en ik vind het echt zooooo gaaf! De diensten vliegen echt voorbij, voorj e het weet is het al half 4... vanalles te doen al, en ik vind het oo kzo leuk werk. echt helemaal top, ik ben er zo blij mee! hopen dat het zo blijft, maar ik denk dat dat wel goed komt!
Tenshi schreef:Eh, kun jij mij dan uitleggen wat een niveau 5 vpk precies meer mag dan een niveau 4?Op het management gedeelte na dan, want volgens mij is dat het grote verschil namelijk.
Maar iedereen die niveau 5 onderschat nodig ik van harte uit om ook de opleiding te komen doen
).