Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
luxket schreef:je krijgt als je voltijd naar school gaat gewoon studiefinanciering dus misschien een idee voor benzine.. Ik heb ook geen rijbewijs nog maar ga die aan het einde van dit schooljaar wel halen... voor mij is het met de auto 45 min en met het ov 3 uur omdat ik via amsterdam moet en in enkhuizen woon, andere kant van lelystad dijk.. nooit nodig gehad me rijbewijs nu in deurne zit maar dan toch echt wel..
Je kan namelijk met een bus de dijk over. Maar de aansluiting is niet altijd top, dus met de auto is wel het fijnste. nienke_92 schreef:Ik ben 17 als ik aan de opleiding begin (als ik de opleiding ga doen, natuurlijk) dus dan duurt het voor mij ook een tijdje voordat ik mijn rijbewijs heb. Met openbaar vervoer duurt het 1 uur en 15 minuten, dus dat valt nog wel te doen denk ik.
Doen wel meer mensen in mijn klas die van ver komen. Zo hoeven ze niet heel ver te reizen. Want je moet wel meestal het 1e uur beginnen. krummel schreef:nienke_92 schreef:Ik ben 17 als ik aan de opleiding begin (als ik de opleiding ga doen, natuurlijk) dus dan duurt het voor mij ook een tijdje voordat ik mijn rijbewijs heb. Met openbaar vervoer duurt het 1 uur en 15 minuten, dus dat valt nog wel te doen denk ik.
Wat ook een idee is. Is als je na de herstvakantie 2 dagen in de week naar school moet (donderdag en vrijdag) Dat je dan donderdag bij iemand blijft pitten die in Dronten op kamers zitDoen wel meer mensen in mijn klas die van ver komen. Zo hoeven ze niet heel ver te reizen. Want je moet wel meestal het 1e uur beginnen.
El_vis schreef:@Marij88 had je voor biologie een onvoldoende? want ik heb nog nooit een onvoldoende gestaan op mijn rapporten![]()
(alleen vorig jaar voor gym; te vaak ziek
)
Maar als dat idd zo is, dat dat is afhankelijk van je cijferlijst toen, dan neem ik aan dat ik dat wel red.
Maar wat moest je dan doen? echt een cursus volgen? en deed je dat tijdens school of nog in de vakantie voordat je begon ofz?

.
...
..
...
..
.. 
dan moeten mijn plannen worden omgegeooit