Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NoeskaMoos schreef:Ik weet niet waarvoor je in de ziektewet zit, maar dat hoef je volgens mij niet te melden op een sollicitatie.
Er zitten wat mensen in dit topic die daar een stuk meer verstand van hebben dan ik geloof ik maar voor zover ik weet kun je vrij veel privé houden (of mogen ze er niet naar vragen)![]()
Welkom Marjan19!
Een studie-gerelateerde bijbaan is zeker een goed idee om te vinden, al is het maar dat je alvast in de goede sector contacten en ervaring opdoet. Kun je misschien via stage-adressen vragen of ze je kunnen gebruiken?
michele schreef:@ Irine, en kan je vrijdag nog gewoon naar je andere afspraak? beviel je 1e dag een beetje?
@ Alja, ik zou alvast solliciteren als je echt leuke dingen ziet.
@ Joolien wat vreselijk balen zeg, is er niet iemand bij het bedrijf waar je dit kan gaan aangeven? Dat je beter ingewerkt wil worden?
Joolien schreef:Help, wie kan me motiveren om lekker aan het werk te blijven. De werksfeer is hier zo naar dat ik echt zo geen zin heb om aan de slag te gaan. Ik ben echt blij dat we vanavond weer internet hebben thuis en ga me suf solliciteren op een andere baan. Echt naar dit.
lifaya schreef:Ik meld me maar weer. Ik heb momenteel werk, alweer een jaar... Bij de B.urger K.ing. Maar ik vind het zo slopend en hersendodend... Ik trek het niet meerIk ben me nu aan het oriënteren op werk in de beveiliging/douane/politie of iets in die richting. Ik moet een baan hebben wat mij uitdaagt en de hele tijd bezig houd. Merk gewoon dat ik met het huidige werk vreselijk lui en gedemotiveerd raak...
Jans schreef:lifaya schreef:Ik meld me maar weer. Ik heb momenteel werk, alweer een jaar... Bij de B.urger K.ing. Maar ik vind het zo slopend en hersendodend... Ik trek het niet meerIk ben me nu aan het oriënteren op werk in de beveiliging/douane/politie of iets in die richting. Ik moet een baan hebben wat mij uitdaagt en de hele tijd bezig houd. Merk gewoon dat ik met het huidige werk vreselijk lui en gedemotiveerd raak...
Dreamy gaf een leuke tipop Schiphol, incl opleiding!