Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iloveiswan schreef:Bij mij ging het helaas fout met de uitkering. In oktober 40 uur gewerkt dus 480 euro minder uitkering. Dat werd in november gedaan maar dan kreeg ik de brief dat ik 0 euro krijg in november. Omdat ze aannemen dat ik in november ook 40 uur heb gewerkt terwijl dat nu maar 15 uur is.
super irritant heb dus geen geld gekregen en gaat wel even duren voordat het opgelost is. Krijg ook maar 700 euro normaal.
Maar je wordt inderdaad totaal niet gemotiveerd. Hopelijk hebben ze snel voor mij een locatie waar ik vast kan gaan staan
_Juudith schreef:Iloveiswan schreef:Bij mij ging het helaas fout met de uitkering. In oktober 40 uur gewerkt dus 480 euro minder uitkering. Dat werd in november gedaan maar dan kreeg ik de brief dat ik 0 euro krijg in november. Omdat ze aannemen dat ik in november ook 40 uur heb gewerkt terwijl dat nu maar 15 uur is.
super irritant heb dus geen geld gekregen en gaat wel even duren voordat het opgelost is. Krijg ook maar 700 euro normaal.
Maar je wordt inderdaad totaal niet gemotiveerd. Hopelijk hebben ze snel voor mij een locatie waar ik vast kan gaan staan
ooh wow das echt flink balen zeg! Moet je nu weer opnieuw alles aanvragen? Ik had iemand in mijn kennismakingsgroep die dit had.. die was ook flink pist off