Misschien dat ik bij jullie soms wat motivatie kan halen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merileth schreef:Wat betreft die afspraak ga ik inderdaad met de anderen mee, alleen aangeven dat je een afspraak hebt staan is genoeg lijkt me.
Krijg hier een vacature binnen voor transportbemiddelaar voor een leasemaatschappij. Aanwijzen waar ze auto's mogen zetten en deze eventueel zelf goed zetten. Ze vragen ruime ervaring met rijden in zowel schakel als automaat. Denk niet dat ze het een strak plan vinden als ik solliciteer met mijn 'dinsdag mag ik mijn rijbewijs ophalen'.
michele schreef:Ligt eraan hoe lang je al bezig bent met je rijbewijs![]()
![]()
Joolien schreef:Help, wie kan me motiveren om lekker aan het werk te blijven. De werksfeer is hier zo naar dat ik echt zo geen zin heb om aan de slag te gaan. Ik ben echt blij dat we vanavond weer internet hebben thuis en ga me suf solliciteren op een andere baan. Echt naar dit.
Alja schreef:Joolien schreef:Help, wie kan me motiveren om lekker aan het werk te blijven. De werksfeer is hier zo naar dat ik echt zo geen zin heb om aan de slag te gaan. Ik ben echt blij dat we vanavond weer internet hebben thuis en ga me suf solliciteren op een andere baan. Echt naar dit.
Dat is wel naar joolien, je was er zo blij mee..
axeltje schreef:Werkt hier niet iemand bij ziggo?