Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Knutsel wel eens wat aan de website of werk een paar administratiedingen bij maar ook dat probeer ik zoveel mogelijk tijdens mijn reguliere werkdagen te doen
. connepon85 schreef:Ik heb trouwens plek voor standjes op de Paard&Lifestyle Masterclass. Dus als je iets leuks hebt, moet je me even mailen of pb-en. Je hoeft geen standgeld te betalen; alleen een toegangskaartje. Je komt in de compilatievideo en op de website te staan.

Kaaaren schreef:Welkom Aimee! Wat voor bedrijf heb jij?

Hoe sta je tegenover "boomloos" en flexibel enzo?
) want ooit zal het toch wel minder hectisch worden allemaal en ooit zal dat *grom* huis toch wel verkocht worden....?
Dus als er vanuit andere landen of voor internationale evenementen interesse is, kan dat in het Engels. Ik ga er niet vanuit dat het daarmee enorm vaart loopt, de website is nu ook alleen in het Nederlands 

Heb je er nog een andere baan naast of wordt/is dit nu je basisinkomen?
KvK is rond, VAR-WUO is binnen, ik heb inmiddels een goede, betaalbare beroepsaansprakelijkheidsverzekering gevonden en de website-meneer is vanavond geweest en nu aan het bouwen
Ik ben zelf druk met de tekst, nog best lastig! 
ben zelf in de winkel op zaterdag, soms ook op zondag. Verder ben ik ook freelance journalist voor hippomundo.be en daar schrijf ik dagelijks voor, dus ook in het weekend.. Er zijn eigenlijk nooit dagen dat ik helemaal niét werk, zelfs op reis doe ik elke dag wel een uurtje iets.. 
Ik heb echt geen idee.

Corelli schreef:Gefeliciteerd met de ontwikkelingen Paan, klinkt goed!Heb je er nog een andere baan naast of wordt/is dit nu je basisinkomen?
Alvast bedankt!