Leuk dat ik welkom ben!
connepon85 schreef:Ik heb trouwens plek voor standjes op de Paard&Lifestyle Masterclass. Dus als je iets leuks hebt, moet je me even mailen of pb-en. Je hoeft geen standgeld te betalen; alleen een toegangskaartje. Je komt in de compilatievideo en op de website te staan.

Ik heb je een berichtje gestuurd 
Kaaaren schreef:Welkom Aimee! Wat voor bedrijf heb jij?
Ik geef onafhankelijke informatie over de pasvorm van zadels voor ruiter en paard.
Het is voornamelijk op educatie gericht. Ik verkoop dus niets en doe ook geen grote aanpassingen. Soms maken kleine dingen al een verschil, maar ik richt me vooral op mensen die willen weten waarom.
In combinatie met een zadelmaker kan ik natuurlijk wel helpen bij het vinden van een passend zadel. Daarbij ben ik wel erg kritisch en heeft de zadelmaker geen makkelijke aan me

M.b.t. de werktijden:
Ik heb een fulltime kantoorbaan en twee paarden waarvan eentje nogal wat tijd in beslag neemt. Kortom... Alles wat met Past mijn zadel? te maken heeft, gebeurt buiten normale werktijden. 's Avonds, in het weekend, in 'vakanties'.
Ik heb meer tijd nodig om van m'n kantoorwerk bij te komen dan van de andere werkzaamheden, maar ik moet wel echt een beetje opletten en soms gewoon echt even niets doen.