Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Janine, maar jij werkt dus niet full time, geen 40 uur, zit zonder het minimum loon (dat zeg je toch?) en dan mag je er niet een xtra baantje bij hebben van je werkgever? Wel een beetje raar. Of is het op oproepbasis, dat je altijd beschikbaar moet zijn?
Snap wel dat wergevers zeggen dat je geen bijbaan bij een concurrent mag hebben, maar verder is het je eigen leven toch?
Stamper, ook balen dat je ww beslissing zo lang op zich gaat laten wachten! Wat is daar de reden voor? Neem aan dat je nu al met ww aanvraag bent bezig geweest, waarom zouden ze er dan zo lang over doen?
Juudith, super jammer zeg![]()
Ik zou idd ook 2 weken na sluitingsdatum bellen als ik nog niets heb gehoord!
Ik begin morgen met mijn nieuwe baan. Super spannend!! Ben nu wel echt zenuwachtig
Janine1990 schreef:Klopt Tancreda, toch staat het in mijn contractMaarja, als je 32 uur werkt ga je toch niet voor die andere 8 uur ergens werken? Toen ik nog 24 uur werkte reed ik daarnaast nog wat paarden tegen betaling. En was ik met mijn studie bezig.
Stamper schreef:Janine1990 schreef:Klopt Tancreda, toch staat het in mijn contractMaarja, als je 32 uur werkt ga je toch niet voor die andere 8 uur ergens werken? Toen ik nog 24 uur werkte reed ik daarnaast nog wat paarden tegen betaling. En was ik met mijn studie bezig.
Waarom niet? Ken er genoeg die buiten de 32 uur bog 8 uur elders werken. Tja als je het geld nodig hebt snap ik dat wel
Snorlex schreef:Klopt! Bij nieuw gesloten (op of na 1 januari 2015) contracten.
Tenzij er sprake is van zwaarwegende bedrijfsbelangen (maargoed, dat krijg je niet zomaar voor elkaar).
Snorlex schreef:Ikke89 schreef:Dankje Snorlex, haha dat is wel een goeie! Mocht je op gesprek/ben je aangenomen?
Nee, ze hebben later de functievereisten veranderd waardoor ik niet meer in profiel paste (en bedankt, bedenkt dat even eerder als je een vacature openzet)
Snorlex schreef:Pfff, ik heb even hulp nodig geloof ik
Ik zit enorm in dubio. Heb een bachelor rechten, voor master niet genoeg interesse in het vak.
Geswitcht naar master orthopedagogiek. Heel leuk en interessant maar voordat ik op dergelijke functie kan gaan solliciteren zijn we twee jaar verder.
Momenteel heb ik twee banen, beide op MBO 2/3 niveau, voor een fijn inkomen moet ik eigenlijk wel 40 uren draaien. Echter ook weekenden. Dat breekt me een beetje op, naast de studie.
Nu zijn er meer mensen die bijna geen weekend hebben maar ik mis de dag dat ik eens "niets" hoef.
Nu besteed ik aan alles een beetje tijd en dat vind ik irritant want ga liever ergens 100% voor.
Zoek dus eigenlijk één baan, op niveau (HBO) +/- 32 uren per week.
Budgetbeheer/bewindvoering spreekt mij ontzettend aan. Voldoe aan het profiel maar in de branche zelf nog geen ervaring.
Bedrijf wat me afwees gaf aan dit jammer te vinden, dat ik op zoek moet naar ervaring in de branche.
Maargoed, een stage kan ik niet lopen. Daar kom ik echt niet van rond. Net als een werkervaringsplaats.
Dus nu eigenlijk opzoek naar een bedrijf waar ik 1 á 2 dagen in de week ervaring op mag doen voor +/- 6 maanden. Eventueel nog een cursus bewindvoering.
Maar waaaaar haal ik die tijd vandaan? Dan moet ik stoppen met mijn studie.![]()
Moet/kan/wil ik deze later weer oppakken? En is "bewindvoering" het waard?
Of kijken of ik een HBO juridische functie kan bemachtigen? En daarnaast cursus bewindvoering?
Er zijn teveel opties en ik wil alles tegelijk maar eigenlijk ook niet omdat ik dan niet ergens 100% voor kan gaan
Heeft iemand een glazen bol te leen?