Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bjarni schreef:Geen idee of ik al eerder in dit topic gereageerd heb, of alleen al tijden een trouwe meelezer benmaar ik heb een vraag. Zijn er hier mensen werkzaam in het MBO? Ik overweeg de overstap vanuit het PO (als docent rekenen) en ben benieuwd naar ervaringen.
Sadira schreef:Wat gaaf zeg Amanda!
Als ik zou mogen vragen: heb jij ook bepaalde cursussen of zo gevolgd toen je hier kwam werken om in dit systeem mee te gaan? Of rolde je daar vanzelf in?
En vind je ook dat er nadelen aan het systeem kleven?
Goof schreef:Oh jeetje. Dat komt rot uit ja.
Wij vullen onze diploma uitreiking sinds 3 jaar heel anders in waardoor het geen zit meer is, superleuk voor iedereen!
Goof schreef:Dodelijk saai voor alle partijen als je het mij vraagt. Jammer is dat.
Goof schreef:Ja tuurlijk, die mentor is belangrijk.
Wij doen het dus anders sinds een tijdje.
Buiten op het plein een tent, muziek, dj, statafels en een foodtruck. Algemeen welkom door locatieleider. Daarna muziek, eten, drinken, kletstijd voor iedereen. In de tussentijd neemt de mentor steeds groepjes vab 5 of 6 mee met de ouders en die krijgen een kort praatje van de mentor, tekenen het diploma en gaan weer naar buiten. Afsluiten met een foto met zijn allen en dan heeft iedereen een leuke 2 uur gehad.
PSvanLot schreef:Goof schreef:Dodelijk saai voor alle partijen als je het mij vraagt. Jammer is dat.
Ja joh, heel saai! Teamleider vindt het tekenen van het diploma ook erg belangrijk.
Het meest vreemde hieraan is, dat de diploma's niet door de mentor getekend worden, want die staan op het podium voor de stukjes, maar gewoon door een random docent.
Dat vind ik dat weer jammer, ik vind mijn diploma met de handtekening van mijn mentor erg leuk!