Nee Irene haha, beterschap! Ik heb net het paard weer helemaal beter gister En potver... Nog steeds geen contract gezien. Ondertussen ruim 2 maand verder 'zucht'
Marcella
Geplaatst: 02-01-14 15:50
Ben nu dus officieel werkenloos.
Nu hopen dat ik eindelijk 6 januari examen gaat halen, want dan kan ik eindelijk eens daarin een baan gaan zoeken. En 9 januari wervings- en selectiedag ben benieuwd waar daaruit ga komen.
Zal binnenkort weer even controle afspraak maken met fysio of dat mijn wervels nog steeds goed staan, want dan gaat het wel de goede kant op met spieropbouw dankzij paardrijden (advies ha). Mijn nekwervel zit zoals ik kan voelen nog wel steeds op de goede plek dus dat is al een positief puntje.
Hier ook op zoek naar een baan. Ben nog niet klaar met de studie, maar wil heel graag gewoon gaan werken. Heb er 1 sollicitatie uit gedaan vandaag. Ik kan het gelukkig nog 'rustig' aan doen.
vuurneon
Geplaatst: 02-01-14 18:54
Uren zijn prima maar dat is mij al 2 maand geleden toegezegd en ik heb het ook al ondertekend en dus moet er een nieuw contract komen. Oftewel... Ik wacht nog steeds en heb nog steeds 0 uren Vrije dagen kosten mij nu geld. Als het goed is krijg ik wel met terugwerkende kracht de uren van afgelopen 2 maand. Als het goed is....
Yep. Mijn baas is ook niet blij, die belt zich suf ondertussen. Wij zijn ook het buitenbeentje van de organisatie en al jaren in de verkoop. Op zich is alles wel goed maar wijzigingen doorvoeren is gewoon een ramp.
Als het goed is niet meer, aangezien wij weer een eigen systeem krijgen en alles weer decentraal gaat. Dat scheelt wel een hoop! En hoe het verder gaat met het bedrijf? Dat is afwachten de komende tijd. Hebben nog een paar jaar een huurovereenkomst, maar wat er gebeurt als dat afloopt? Niemand die het weet. Zijn wel druk bezig met toekomst scenario's. Spannend, dat zeker.
hier vandaag weer 2 sollicitaties eruit gedaan. ben nog erg rustig op zoek. wil graag eerst kijken waar ik echt zin in heb, en niet zomaar wat in het wilde weg gaan versturen.
vooral de motivaties vind ik lastig te schrijven, je wilt er toch uitspringen, maar het moet ook eerlijk en oprecht zijn, met een 13 in een dozijn mail kom je ook niet ver lijkt mij.
dus nu maar kijken wat eruit komt, zou fijn zijn om al uitzicht te hebben op een andere baan hhaha, maar als ik sommige zo lees hoop ik echt dat het mij beter vergaat.
Zijn er hier in het topic ook mensen die in de buurt wonen van Coevorden en omstreken? Wat betreft de werkgelegenheid; is het daar beter of gelijk aan als je meer richting het noorden woont?
Ook ik ben deze maand officieel werkeloos, ik heb me 1 maand geleden bij het uwv aangemeld na 2 weken kreeg ik een brief dat ze aan het onderzoeken zijn of ik recht heb op ww, voor 25 februari schijn ik het definitief te horen van het uwv of ik er recht op heb. Dus Splash het kan idd eventjes duren.
Na 2 jaar grotendeels werkloos toch een lichtpuntje. Via een vriendin van mij een tip gekregen bij een sauna bij mij in de buurt. Een open sollicitatie gestuurd en meteen volgende dag al een belletje. Morgen 2 uur proefdraaien in de afwas en aan mijn foto te zien ook mogelijkheid voor bediening. (doet een foto meesturen toch nog iets goeds hihi) Spannend!
hier ook mijn eerste afwijzing binnen, was voor een functie als waar ik nu in werk, maar de eerste selectie ronde is geweest en daar voldoe ik blijkbaar niet aan. op naar de volgende...