Gini schreef:Irene, lijkt me alleen maar een opluchting dat je daar weg kan.
Het is 1 iemand. Echt. En ik geloof niet dat mensen ook maar een idee hadden van hoe erg het was.
vuurneon schreef:Irine, wat naar om zo te vertrekken, dat ze niet nog even 1 dag hun fatsoen houden...
Dat zei mijn manager ook. Dat is dan een volwassen vent. Ik was erg boos maar ook emotioneel, zeker omdat er zoveel mensen afscheid kwamen nemen en dan zeggen dat het zo vreselijk zonde is.
De nieuwe directeur woont praktisch naast mijn ouders ( is aangenomen om de bezem erdoor te halen) en die zei: wat is er aan de hand ??? De dame van P en O zei: emotionele laatste dag ( is ook wel zo, maar ja, ik denk dat ze niet direct wilde zeggen wat er aan de hand was en ik laat dat dan maar zo.. komt wel ).
Komt hij voor me staan: jamaarjamaar je weet toch dat het niet persoonlijk is..?? Helemaal geschrokken... Blijkbaar raakte dat hem toch wel weer. Tuurlijk weet ik dat ( en daarom was het ook niet ) maar ze zeiden daar allemaal dat het wel eens goed is dat er iemand gekwetst raakt en dat mensen dat ook zien. Zo weten ze dat daden en woorden ook een gevolg hebben. Ben er nog van slag van...