Gwen09 schreef:Je weet het maar nooit he!

Vol enthousiasme over jou en je ambities verteld en dan maakte hem wel heel nieuwsgierig!

haha, bedankt! Dat is erg leuk om te horen!
Corelli schreef:Hilda79 schreef:Corelli, over heel veel is al vaker gesproken vandaar de tip. We werken hier vrij veel met afkortingen. Als ik mij niet vergis heeft 11a hier veel over verteld en uitgelegd. Ook over het verschil.
Bedankt voor je tip! Ik heb alles terug gezocht en terug gelezen, snap nu inderdaad het verschil beter.
Ik heb echter nog niemand gevonden die ook daadwerkelijk een
beroepsaansprakelijkheidsverzekering heeft afgesloten

Voor de meeste van jullie is een AVB blijkbaar voldoende...
Mocht ik iemand over het hoofd hebben gezien en is er dus iemand die wel een beroepsaansprakelijkheidsverzekering (BAV) heeft, dan hoor ik dit graag (via PB)

Waarom wil je een beroepsaansprakelijkheidsverzekering? Misschien is een AVB ook wel goed voor je. Misschien moet je gewoon eens gaan praten bij je verzekering, zij kunnen je het beste informeren!
Yucca schreef:Hier alweer een bruidspaar moeten afwijzen omdat ik op hun datum al bezet ben. Gelukkig komen er ook steeds nieuwe aanvragen binnen voor data dat ik wel kan. Leuk om te zien dat het nu echt veel harder loopt dan vorig jaar.
Mijn mailing/postpakketjes voor de hoveniers zijn ook bijna klaar. Benieuwd welke reacties ik hierop krijg!
Balen dat je ze hebt moeten afwijzen! Maar wel fijn dat het beter loopt dit jaar! Nog leuke/minder leuke reacties op je nieuwe naam gekregen?
Veel succes met die pakketjes voor de hoveniers!