Ik had vorige week op rooster vrijdag, zaterdag en zondag, maar uiteindelijk alleen een vrijdag gewerkt was volgens Trigion niet ingepland. Mag vanavond weer 1 nacht.
Ik mag vanavond beginnen met 1/2. Zo nog ff proberen voor te slapen.
sabine1979
Geplaatst: 06-12-18 01:36
Marcella schreef:
Ik had vorige week op rooster vrijdag, zaterdag en zondag, maar uiteindelijk alleen een vrijdag gewerkt was volgens Trigion niet ingepland. Mag vanavond weer 1 nacht.
Collega
Marcella
Geplaatst: 06-12-18 21:11
Ben trouwens niet in dienst van Trigion, maar weer inhuur......
Wow en heb een periode rooster in plaats van een week rooster.
Babsiej
Geplaatst: 06-12-18 23:34
Hier weer present tot 6 uur
Gisteren weer van 17 tot 4 gewerkt en morgenavond om 19:00 alweer starten. Ben best moe al nu
@Babsiej rare diensten, of lijkt dat maar zo? Moeten jullie niet een x-aantal uren vrij zijn na je nacht?
Babsiej
Geplaatst: 07-12-18 02:55
Ja rare diensten en wordt ook steeds aangepast. Vandaag zag ik dat morgen dus is aangepast. En volgens mij moeten we wel bepaald aantal uren vrij zijn maar gebeurd niet altijd. Net als pauze. Had gisteren op een dienst van bijna 11 uur 2x 15 min pauze.
Drukke periode denk ik..hopelijk januari weer beter
hier is het ontzettend rustig *Klopt even af* alle tijd om mijn vlog te editen!
Babsiej
Geplaatst: 07-12-18 03:25
Hier nu even pauze
Ik werk in een bakkerij en heel druk met onder andere kerststollen maken
sabine1979
Geplaatst: 07-12-18 03:35
Heb de sinterklaasversiering eraf gehaald. Kerstversiering hangt Scheelt dat het rustig is
TinGu
Geplaatst: 07-12-18 03:39
Ah dan snap ik ook dat je nu moet inspelen op de drukte qua diensten. Zouden ze bij mij in de zorg moeten doen, je rooster omgooien... Denk dat de heel dan losbreekt
@Ramona1993 knap dat je vlogt, ik zou dat echt niet kunnen denk ik. Waar vlog je over?
@TinGu, Voornamelijk vlogs over alles wat ik met mijn honden doe, ik kom zelf alleen in beeld om te vertellen wat we gaan doen en verder gaat het over de hondjes haha als je nieuwsgierig bent kun je ons vinden onder de naam: The secret life of Joy and Sia
Leuk! Ga eens kijken. Ben niet zo van de vlogs waarbij mensen steeds vol in beeld staan, dus dit klinkt goed!
Ramona1993
Geplaatst: 07-12-18 04:04
TinGu schreef:
Leuk! Ga eens kijken. Ben niet zo van de vlogs waarbij mensen steeds vol in beeld staan, dus dit klinkt goed!
Daar hou ik ook niet zo van, ik volg er 2 die dat wel doen maar die spreken me wel aan! verder vind ik het gewoon leuk om dingen met mijn honden te ondernemen dus film ik dat gewoon lekker!
Babsiej
Geplaatst: 07-12-18 04:37
Wel leuk als je daar tijd voor hebt in nachtdienst ! Gaat de tijd ook weer wat sneller !
Dit stukje van nachtdienst vind ik altijd zwaar .. tussen half vier en half vijf ofzo , geen idee waarom
tijd gaat snel, nog 2 uurtjes te gaan en dan zit de eerste er weer op! hoef gelukkig niet met de bus naar huis want mijn collega is zo lief om me even thuis af te zetten! scheelt een hoop tijd, dus lekker vroeg naar bed