Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Waar je je koopwaar vandaan haalt is echt heel persoonlijk, daar moet je voor jezelf gaan uitmaken wat je precies wil verkopen (huisdierartikelen is nogal vaag, wil je goedkopere spullen aanbieden, wil je exclusieve items, wil je meer voor hond & kat of ook voor konijn en cavia) en daarna kan je uitzoeken wie daarin de grote leveranciers/groothandels zijn. Die zal je dan moeten aanspreken voor meer info.
.
.

Ik ben constant bezig om te kijken hoe ik mezelf nog beter kan onderscheiden van de massa en ondanks dat het me steeds beter lukt (ben bij Life4You geweest, op radio en tv tijdens Serious Request 2012, free publicity gehad in Landleven, Max Magazine, Flair en op diverse internetsites), is dat nog lang niet voldoende. Ik ben hartstikke blij met mijn shop en ik heb een super netwerk in deze branche, maar als je serieus iets wilt starten zal je met wat unieks moeten komen. Vorige week heb ik weer van 2 concullega's vernomen dat ze stoppen met de shop, omdat er gewoon teveel aanbod is en ze er niet door kunnen komen. Ook allemaal mensen met behoorlijk wat connecties in de branche... Zet je toch wel aan het denken! Mijn shop zal binnenkort waarschijnlijk ook weer wat gaan veranderen, omdat alles constant in beweging blijft. Voor je het weet loop je achter de feiten aan!
Al heb ik laatst ook een hele mooi iPad houder met speakers gekocht bij de Staples, die bij andere winkels bijna dubbel zo duur was! Dus het is de moeite waard om ze in de gaten te houden 

Hilda79 schreef:Corelli, dat is al uitvoerig hier besproken. Als je dit topic en voorgaande doorleest kom je ontzettend veel informatie tegen.
of iets in die strekking, vandaar dat ik het vraag. Zoeken in oudere topics is wel een idee 
Mijn ervaring is dat de naam bij sommigen heel erg goed blijft hangen, maar bij sommigen ook niet. Het voordeel is wel dat ik door de aparte naam erg snel herkend wordt op evenementen, ik ben niet de zoveelste "woef" "miauw" of "kwispel" shop, die ze door elkaar kunnen halen. Maar als ik mensen in het bos tegenkwam en ik had geen kaartje bij me, konden ze de naam niet goed onthouden. Daarom heb ik nu ook al een tijdje de naam SpeelgoedVoorHonden.nl en SpeelgoedVoorKatten.nl in mijn bezit. Dat is voor mensen namelijk wel heel goed te onthouden! 
wat hierboven al gezegd werd, ik vind het makkelijker dan al die 'superdogwoefshops'