Ik vermoed dat ik keelontsteking heb. Slikken doet ontzettend pijn. Heb dus op een banaan na niets gegeten. Heel actief zijn hoef ik hier nooit. Ik moet in de gaten houden wie er in en uit lopen en bij vragen/problemen kunnen ze bij mij terecht. De bewoners zagen aan mij dat ik niet fit was. Zeggen ze: je mag vanmiddag wel slapen hoor. Wij gedragen ons wel
Ik zou vannacht weer moeten, maar heb me ziek gemeld. Gisteren hele dag overgeven, nu niet meer maar gaat ook nog geen eten in. Baas niet blij, maar met 48 uur geen eten binnen ga ik niet werken. Hopelijk morgen wel weer.
Heeft hij een hobby waar hij veel tijd aan besteed? Mijn vriend vind het leuk om te sleutelen en te klussen dus ik heb hem zo'n hele grote luxe gereedschapskist met inhoud cadeau gegeven. Via vakantieveilingen toen gewonnen
Is hij avontuurlijk? Dagje klimhal of zo'n park kan ook super leuk zijn. Of naar een pretpark bijvoorbeeld Efteling schijnt heel mooi te zijn nu tegen de kerst aan met alle lichtjes. Of een dagje Wellness, maar niet iedereen houdt daarvan.
Hahahaha. Ik moet heel hard lachen. Want mij lijkt klimhal of zo'n park indd super leuk.. Maar ik denk dat hij na 1 minuut af afgepeigerd is. Hij is absoluut niet avontuurlijk of sportief. Drukte houd ie niet van. Drinkt geen alcohol. Houd van auto's, en sleutelen. Voornamelijk volkswagen.
Wij hebben regelmatig in de buurt zo'n oldtimer show. Misschien eens een dagje plannen om daar samen heen te gaan. Is voor jou alleen wel wat minder leuk
Hier ook nog 5 uurtjes. Was het wat chaotisch? Hier net een opname gehad
Vealosz
Geplaatst: 05-12-18 02:46
_Lobke_ schreef:
Wij hebben regelmatig in de buurt zo'n oldtimer show. Misschien eens een dagje plannen om daar samen heen te gaan. Is voor jou alleen wel wat minder leuk
Oh, auto's is echt een passie van ons haha. Dus geen probleem. Dankjewel voor de tip .