sannehelena schreef:Vandaag nog een lesje en donderdag de TTT.
Hoe streng wordt op de TTT/examen het deel meegeteld waarbij je bijv. onder de motorkap moet benoemen waar alles zit?
Dat telt mee voor het behalen van je vrijstelling.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sannehelena schreef:@Polly Ahh oké, dankjewel! Ik neem het nog een keer goed door en dan moet het wel goedkomen!
@_Laura_ Hoe ging het? Geslaagd?
@SophieFT Wanneer heb jij je examen? Hopen dat het droog is (of zachtjes regent) tijdens je examen...
_Laura_ schreef:Weer gezakt. Ben het vertrouwen in mezelf steeds meer aan het kwijtrakenIk heb nu ook echt geen zin meer om weer te gaan lessen en op examen te gaan (kan op z'n vroegst pas in december..). Gelukkig krijg ik de volgende keer wel een faalangstexamen, hopelijk helpt dat. Ik heb niet echt faalangst maar schiet wel snel in de stress als ik een foutje maak. Het is gewoon zo balen, alles ging supergoed en op het laatste stukje snelweg maakte ik een fout (terwijl ik ook 2 andere stukken snelweg had gedaan en die gingen prima)
sannehelena schreef:@SophieFT Wachttijd is hier (Drenthe) inderdaad erg lang... Ik kan pas 29 december mijn praktijk doen en heb vandaag ingepland.
Mijn instructeur heeft nooit aangegeven wanneer ik iets kon inplannen, bij mijn TTT & praktijk niet. Hoe zit dit bij jullie? Dit vind ik erg vervelend, want daardoor moet ik nu 2 maanden wachten terwijl ik mijn TTT al heb gedaan en ik echt geen 8 lessen meer nodig ben...