Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Netam89 schreef:Flowery: Gefeliciteerd
Janine: Fijn dat het zo goed opgepakt wordt dat lucht toch altijd op
Ik heb net weer een afwijzing ontvangen, nu ben ik weer over gekwalificeerd ( administratief) normaal hoor ik geen ervaring of dat ik te ver weg woon en nu dit weer. Wanneer komt er iemand die mij wel de kans geeft?
Tancreda4 schreef:Ohh, ik ben blij en een beetje hyper. Mooie 'afwijzing' in mijn mailbox! De functie war ik op had gereageerd bij dat bedrijf was al vervuld, maar ze waren zo enthousiast over mijn brief en cv dat ze mij voor maandag hebben uitgenodigd voor een andere functie!! Zin in![]()
lovelys schreef:Tancreda wat super fijn!
Netam Jammer!
Net gesprek gehad bij COA. Gesprek ging wat lastig en ze waren volgens mij een beetje bang voor mijn leeftijd. Daar grepen ze namelijk een paar keer op terug en ze waren erg duidelijk dat het geen makkelijk baantje is. Ze hadden vandaag en morgen nog de hele dag gesprekken, maar ze zouden hun best doen om mij morgenmiddag terug te bellen. Het is wel direct 36 uur en zeer onregelmatig. Ik ben benieuwd.
Sonja_vR schreef:Ik heb nergens benoemd dat dat het belangrijkste is. Ik noemde enkel voorbeelden.Milatje, COA is centraal orgaan asielzoekers, vermoed dat het om een asielzoekers centrum gaat en dan is het heel logisch dat ze leeftijd benoemen, je komt tussen mensen te staan die uit oorlogsgebied kunnen komen met bijbehorende trauma's maar ook heel simpel gezegd , ontheemd zijn... er zitten een heel aantal bevolkingsgroepen bij elkaar die normaal gezien niet zo hutje mutje op elkaar zouden zitten of zelfs niet zo heel fan zijn van elkaar wat op zijn minst tot kleine en grotere confrontaties kan leiden.
Dat je handig bent met computers doet er op dat moment niet zo toe... standvastigheid en veerkracht em levenservaring wel .
Wat ook wel weer dingen zijn om te benoemen in een brief of gesprek
Dat je stressbestendig bent etc