Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sheran schreef:Lesley: geen idee. Ik ga me binnenkort ook opgeven voor E achter B, maar ik heb al wel geoefend met een kleine aanhanger, voornamelijk achteruit rijden. Vooruit gaat wel
LesleyxLinn schreef:Sheran schreef:Lesley: geen idee. Ik ga me binnenkort ook opgeven voor E achter B, maar ik heb al wel geoefend met een kleine aanhanger, voornamelijk achteruit rijden. Vooruit gaat wel
Is dat een beetje te doen met inparkeren? Gewoon met de auto heb ik daar geen moeite mee, dus hoop dat het met een aanhanger ook te doen is![]()
Vooruit zal niet zo moeilijk zijn inderdaad, al moet je er wel op letten dat je een stuk langer bent. Je kan bijvoorbeeld niet meer de eerste weghelft oversteken en op een kort tussenstukje wachten tot je door kan rijden. En opletten dat je aanhanger niet voor een uitrit staat etc.
Succes Cynn!
Sheran schreef:Wat zijn de problemen die je tegenkomt, Polly? Ik kan me voorstellen dt je inderdaad je ruimte goed moet inschatten, dat je meer tijd moet nemen bij het inhalen, dat je rekening moet houden bij de hoogte, rustig moet remmen.. wat nog meer, Polly?
zonnebloem18 schreef:Wat goed gefeliciteerd!!
Mijn man is gisteren geslaagd en mag zijn taxipas aanvragen.
Rijles vandaag was erg bizar. Toen ik na een rotonde naar de rechterbaan wilde en richting aan gaf was er ineens een auto die me met een spurt gas rechts ging inhalen. Instructrice kon ingrijpen en was flink pissig op de bestuurder. Toen ze toeterde begonnen ze middenvingers op te steken enz. Ze hebben me de eerstvolgende 5 kilometer flink zitten irriteren door bij het stoplicht heel langzaam op te trekken, te remmen en tijdens het rijden plotseling te remmen. Behoorlijk vervelend. Heb de halve les gereden met een boel adrenaline, maar uiteindelijk mezelf herpakt en toen ging het weer hartstikke goed.
MachoPablo schreef:Vandaag ook geslaagd voo E achter BTotaal onverwachts eingelijk, Ging er zelf vanuit dat ik zakte maar toch
![]()
Morgen maar ff aanvragendan lekker heerlijke ritten met de paarden maken
MachoPablo schreef:Hihi ik had het zelfde,ook tijdens de Examen ik dacht dat niet haalde Whaha haalde ik het makkelijk
Oepss,
Had het ook vaak hoor dacht ken wel niet langs of redt ik wel of niet, aangezien met trailer een heel stuk korter is dan zo aanhanger hahaha
En daarna stap je in de gewone auto dat is ook heel raar
MachoPablo schreef:Hihi ^Heb in December 2 jaar mijn Rijbewijs (B) en Sins vorigjaar maart een Autotje gekregen aangezien we met ze 4e 1 auto moesten delen, en ik elke x uur moest fietsten met zadel en hoofdstel ^^
![]()
Maar ga nu sparen voor een Grotere auto die trailer mag trekken, aangezien ik de hele wereld rond reist nu al