Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xMnOn schreef:Omdat we denken dat de Minister van Onderwijs ons niet serieus gaat nemen, gaan we het groter aanpakken, naast onze staking rond 11 uur op 26 november, gaan we op woensdag 28 november om half 11 NAAR HUIS! Dit zal wel de aandacht treken waardoor ze erover na gaan denken. Stuur dit door naar ALLE MENSEN(!) in je msn lijst en zorg ervoor dat iedereen er van af weet
chanora schreef:Neejj we willen idd niet naar sgol.. Maar onse sgol heeft ook gestaakt,, maar die gingen niet so ver dat ze alles kapot maakte.. Ze wille maandag weerr gaan staken.. Terwijl de directeur al heeft gesegt dat we geeen 9e uur krijge..
runningkawa schreef:chanora schreef:Neejj we willen idd niet naar sgol.. Maar onse sgol heeft ook gestaakt,, maar die gingen niet so ver dat ze alles kapot maakte.. Ze wille maandag weerr gaan staken.. Terwijl de directeur al heeft gesegt dat we geeen 9e uur krijge..
Ik geloof dat voor zulke tekst 2000 uur school nog niet genoeg is....
runningkawa schreef:Dat krijg je echt zelf niet bedacht?
Fiffill schreef:Misschien dat je dan wel fatsoenlijk Nederlands leert? Want zo te lezen heb jij dat wel nodig
Fiffill schreef:Dat noem ik niet eens MSN-taal meer
chanora schreef:Fiffill schreef:Misschien dat je dan wel fatsoenlijk Nederlands leert? Want zo te lezen heb jij dat wel nodig
Ik ken echt wel normaal nederlands hoor
chanora schreef:Fiffill schreef:Dat noem ik niet eens MSN-taal meer
Hoe noem je het dan?
Citaat:Dan is het nog altijd, kan.
Fiffill schreef:Ah, gelukkig voor jou heb je nog andere dingen met Nederlands dan grammatica.
Nee, je kan het vast wel, maar wil je het dan ook hier op Bokt doen? Dat leest voor iedereen fijner
chanora schreef:Fiffill schreef:Ah, gelukkig voor jou heb je nog andere dingen met Nederlands dan grammatica.
Nee, je kan het vast wel, maar wil je het dan ook hier op Bokt doen? Dat leest voor iedereen fijner
oke is goed
Paula schreef:Ik begin me nu toch bijna te schamen voor het scholier zijn.