[Info] Stage uitwissel topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moonlight17

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 14:02

Ik zoek voor mijn volgende stage periode alvast een bedrijf in de Hippische (commercieel) sector heb, geen voorkeur voor een soort bedrijf. Als iemand ideeën heeft hoor ik het graag.

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 08:35

Ik ben deze winter op zoek naar een leuke leerzame plek binnen de Dressuur/sport waar ik kan leren en meewerken op het bedrijf. Natuurlijk houd ik de gebruikelijke site's in de gaten. Maar wie weet is er iemand hier die ervaring heeft, of zegt, ja daar is het leuk! Ik vlieg vanaf Curacao, en ook weer terug naar Curacao. Vliegtickets is geen probleem. Ik wil wel intern verblijven !
Ik heb een rijbewijs, ben leergierig, en kan heel hard werken.

Rondom Miami, of in FLORIDA !

Bij vragen of tips, graag PB.

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 20:57

ik zoek een management front office stage! (hotel)
voor een periode van 12 weken vanaf 10 maart 2014.
de werkzaamheden moeten bestaan uit het leiding geven & alle zaken die bij management komen kijken.
voorkeur: spanje, of in ieder geval in het buitenland.

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 10:20

Gezocht: Buitenlandse stage (met dieren)

Ik zit in het 3e jaar van mijn HBO studie Bedrijfskunde & Agribusiness aan de HAS in Den Bosch. Vanaf half maart 2014 zoek ik een stage in het buitenland voor een periode van 13 weken. Het liefste zou ik een stage willen lopen op een paardenstal/ranch. Verder moet ik ook een schriftelijke opdracht doen. Deze opdracht kan alles binnen de bedrijfskunde & agribusiness zijn en kan dus ook samen besloten worden met het bedrijf.

Buiten Europa, en dan vooral Amerika, heeft mijn voorkeur, maar mocht je een stage aanbieden of weten binnen Europa is dat ook goed.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 10:54

Wij hebben ruimte voor stagaires dierhouderij. Wij zijn een bedrijf met diverse diersoorten en daarnaast fokken wij sportpony's- en paarden.

Naast fokkerij zijn wij een africhtings- en beleerstal voor paarden en ponys.

Ben je op zoek naar een leuke, aparte en interessante stage? Stuur dan even een berichtje. Het is niet toegestaan om bij ons daadwerkelijk te rijden. Alle andere zaken rondom verzorgen en trainen behoort wel tot de werkzaamheden.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 11:36

Maikee schreef:

Ik zit in het 3e jaar van mijn HBO studie Bedrijfskunde & Agribusiness aan de HAS in Den Bosch. Vanaf half maart 2014 zoek ik een stage in het buitenland voor een periode van 13 weken. Het liefste zou ik een stage willen lopen op een paardenstal/ranch. Verder moet ik ook een schriftelijke opdracht doen. Deze opdracht kan alles binnen de bedrijfskunde & agribusiness zijn en kan dus ook samen besloten worden met het bedrijf.

Buiten Europa, en dan vooral Amerika, heeft mijn voorkeur, maar mocht je een stage aanbieden of weten binnen Europa is dat ook goed.

Kijk eens op Aequor.nl, daar vind je (buitenland)stages binnen de agrarische sector. Ik ga zelf volgende week naar een ranch in Zweden. :j Gevonden via deze site.

Gracefull

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 16:39

Maikee schreef:

Dg bar ranch :j in californie. Er zijn daar zat mensen heen geweest en het is fantastisch. Ik weet niet of je bo staal kent? De zit ook op de has. En maarten moor. De zijn daar allebei ook geweest.

Ik ben er zelf ook geweest en een vriendin van mij ook,

Bellabeerx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 16:27

Gezocht: Paraveterinair Dierenartsassistent Blokstage

Vanaf 9 september moet ik een blokstage gaan lopen in een dierenartspraktijk voor mijn opleiding. Ik ga naar het derde jaar en moet voor mijn proeven gaan oefenen in de praktijk. Dit houd in dat er een röntgen en klein laboratorium aanwezig moet zijn zodat ik alvast het een en ander kan leren. De blokstage loopt door tot 17 november.

YelaBrenda11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 16:47

GEZOCHT: Stage bij een hoefsmid in provincie friesland.

Ik doe op het moment paardenhouderij maar ik hoop einde van het jaar klaar te zijn.
Daarna stap ik over op hoefsmederij,maar omdat ik mij ook dit jaar al wil bezig houden met hoefsmederij mag ik dit jaar al stage lopen bij een hoefsmid.
Alleen heel veel hoefsmederijen zijn niet aequor gecertificeerd,dus weten jullie een bedrijf dat dit wel is en in friesland zit,laat het me dan maar weten!

alvast bedankt (het gaat om een periode van +- 5 maanden en dan drie dagen in de week (wo-do-vr)

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 20:52

gezocht: leidinggevende front office stage (toerisme,hotel,camping)

voor een periode van 12 aaneengesloten weten, beginnend vanaf 10 maart 2014
zoek ik een stage binnen de toeristische branche, waar ik onder leiding van, leidinggevende taken eventueel
mag uitvoeren! mijn stage mag zowel in binnen en buitenland zijn.
Voordat ik solliciteer wil ik me vast oriënteren op stageplaatsen waar zij mij deze mogelijkheid bieden.
aangezien het leiden van een groot woord is.
Hopelijk hebben jullie leuke tips of hebben jullie wellicht zelf ervaring met stageplaatsen!

x

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 17:56

Gezocht: Redactie stage bij tijdschrift of website.

Ik doe de opleiding media, informatie en communicatie. Ik ben tweedejaars student en volg de richting redactie en mediaproductie. Ik zou graag stage willen lopen bij een paardentijdschrift of website. Omgeving Amsterdam, mag ook iets verder wezen. Het gaat om een periode van 10 weken vanaf april.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 18:04

Damelza schreef:

Ik doe de opleiding media, informatie en communicatie. Ik ben tweedejaars student en volg de richting redactie en mediaproductie. Ik zou graag stage willen lopen bij een paardentijdschrift of website. Omgeving Amsterdam, mag ook iets verder wezen. Het gaat om een periode van 10 weken vanaf april.

Neem eens contact op met de Hoefslag. Die zoeken geregeld stagiaires.

Nienkevdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 18:23

Gezocht: Stageplek bij parfumerie
het liefst in de buurt van dokkum (friesland)
etos , kruidvat en DA is er al niet mogelijk daar.
Ben een eerstejaars en doe de opleiding schoonheidsspecialste niveau 3.
Vanaf februari

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 16:28

Hallo allemaal,

Ik ben vanaf februari 2014 op zoek naar een afstudeer stage. 10 maanden 4 dagen in de week of 7 maanden 5 dagen in de week. Ik studeer leisure management en doe op dit moment mijn minor in recruitment.

Voorkeuren voor vakgebieden zijn evenementenorganisatie, marketing en recruitment. Regio Noord Brabant (Tilburg)

Wie kan mij helpen?

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 19:47

Gezocht: Stage met paarden

Soort bedrijf: Geen voorkeur
Duur: 6 weken
Niveau: MBO 4 BOL

Voor meer informatie graag een pb. :)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 00:15

Cayenne schreef:
Damelza schreef:

Neem eens contact op met de Hoefslag. Die zoeken geregeld stagiaires.

Paard&Lifestyle van Conny Loonstra! Zit in Noord-Holland!

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 16:52

Gezocht:

Oriëntatiestage voor opleiding Facility Management
Ik ben een 2e jaars student in Den Haag.
Periode 25 november tot 20 januari (7 weken, ik mag 2 weken kerstvakantie opnemen)

Liefst een ziekenhuis, maar ander bedrijf met (het liefst wel) een groot facilitair bedrijf.
Liefst in omgeving Den Haag/Rotterdam etc.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 16:42

Zoon, 2e jaars mbo opleiding manager groothandel/international business, zoekt uitdagende stage voor twintig weken, vanaf november. Regio Apeldoorn/Zwolle.

Coony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 22:08

Ik doe de opleiding hippisch ondernemer niveau 4 en zit in jaar 3.
Ik ben opzoek naar een stageplaats in de paardenbranche voor dit jaar.
Het is een periode van 10 weken, graag zou ik iets hebben omgeving nijkerk. Ik ben in bezit van een auto dus amersfoort, Barneveld en omgeving is ook te doen!
Dankzij dit topic heb ik al eens eerder een stage gevonden, en dacht dat ik het allicht nog eens kon proberen.

Sjarett

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 15:47

En het was een gezellige stage periode he vorig jaar. We hebben het nog regelmatig over je. (en dan wel heel positief hoor)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 15:59

Suelza schreef:
Paard&Lifestyle van Conny Loonstra! Zit in Noord-Holland!

Oeh die lijkt me wel erg leuk! Ga gelijk even mailen.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 19:21

mysa schreef:
Zoon, 2e jaars mbo opleiding manager groothandel/international business, zoekt uitdagende stage voor twintig weken, vanaf november. Regio Apeldoorn/Zwolle.

Een kennis liep zijn stage voor deze opleiding op de politieacademie in Apeldoorn. Erg leuk, wat ik er van gehoord heb!
Hij kon er daarna ook blijven.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:25

Dank je wel, ik geef het door

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 18:39

stage gezocht:
Mijn naam is Desiree en ik ben twintig jaar oud. Op dit moment volg ik de opleiding front office leidinggevende.
Dit is een vervolgjaar op mijn eerdere toeristische studie die ik dit jaar heb afgerond als zelfstandige front office medewerker.

Ik ben op zoek naar een stageperiode van 12 aan een gesloten weken achter de receptie in een hotel in de omgeving van Utrecht tot Amsterdam/Schiphol. In mijn stage is het de bedoeling dat ik de dagelijkse front office werkzaamheden uitvoer en eventueel de kans krijg om mij te oriënteren op de management taken van de leidinggevende front office.
Uit de hand hiervan kan ik een aantal opdrachten maken die van toepassing zijn om mijn stage periode correct af te sluiten.

Aangezien het gaat om een korte stageperiode wil ik nog even mededelen dat ik al ruime ervaring heb in de toeristische industrie zowel in binnen en buitenland. .

Weet iemand een leuke tip? of kan iemand mij hierbij helpen dan hoor ik dit graag.

Groet, Desiree

riz95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 11:39

'stage' plek gezocht omgeving Rotterdam voor opleiding dier, gedrag en ondernemen.

Mijn naam is Iris Jordaan, ik ben 18 jaar en opzoek naar een plek waar ik meer kan leren over voeding, verzorging en gedrag van dieren.
Ik heb mijn HAVO diploma gehaald en ben daarna begonnen met de opleiding HBO dier- en veehouderij, na 5 weken ben ik er mee gestopt omdat deze studie mij veel te economisch was.
Volgend jaar ga ik in Den Bosch een MBO opleiding doen. Deze zou ik in 3 jaar kunnen afronden (ipv 4) als ik wat meer kennis heb over verzorging, gedrag en voeding.

Alle soorten dieren zijn welkom, van reptielen tot paarden.
Iemand een tip?

Edit: omgeving Baarle-Nassau ook mogelijk