theadora99 schreef:Er is nog niets gebeurd. Ik ga haar dus even een mailtje sturen dat ik mijn hoop op juli afstuderen ga laten varen en ga voor eind augustus.
Nog een update: hij is vandaag goedgekeurd. Ik was alvast begonnen met testen dus nu alleen nog even afmaken en dan eindgesprek inplannen. Daarnaast nog 4 andere deadlines lopen dus ik ben op dit moment volledig ondergesneeuwd en helemaal de weg kwijt.
.
En voor wie denkt achter te lopen of stil te staan: soms zit het mee, soms zit het tegen! Ik durf te wedden dat we allemaal dagen hebben waarop we niks uitvoeren/er niks uit ons handen komt en ook dagen waarbij we knallen en aan het eind van de dag trots zijn op wat we allemaal bereikt hebben. Komt echt goed!
Of nouja, het online les an-sich niet, maar wel het zelf moeten kijken van vooropgenomen videos....
Ik heb dan altijd betere dingen te doen (vind ik dan
), dus uiteindelijk loop ik altijd achter
Goed bericht dan uiteraard, al is de kans groter dat het afgewezen wordt.

Ik voelde me al heel zielig dat ik alleen op mijn kamertje zit achter mijn laptop. Misschien ga ik mezelf trouwens wel voor een dag bannen van bokt haha... veel te afgeleid
(Hoe bedoel je hyper hahaha)

) in de tuin in de zon... Morgenochtend mijn eindgesprek (heb hem naar voren kunnen halen