Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik ben weer super productief, dus de rest van de toetsweek ga ik toch even rocken haha. De motivatie is helemaal terug haha Incroyable schreef:Wij zijn nog niet toe aan het dankwoord, maar ik had er eerlijk gezegd ook helemaal niet over nagedacht. Thanks
Eergisteren heb ik de app Forest (een app waarmee je je browser en telefoon kan blokkeren voor een bepaalde tijd, zodat je niet op social media kan bijv) weer geïnstalleerd en het werkt als een trein!Ik ben weer super productief, dus de rest van de toetsweek ga ik toch even rocken haha. De motivatie is helemaal terug haha
Meetkunde ligt me gewoon niet denk ik. Gelukkig sta ik een 8,6 dus kan het wel opvangen. Hopen dat de rest beter gaat dan maar.
Gevalletje redden wat er te redden valt en volgende keer beter.
5,8 voor natuurkunde en 5,3 voor scheikunde, wiskunde weet ik niet, ging wel beter dan verwacht (zowel excel als schriftelijk), maar dat vak is altijd onverwacht
Biologie durf ik geen uitspraken over te doen, idem met maatschappijleer. Nederlands ging verschrikkelijk slecht, Engels kijk luister ging op zich wel oké, idioom ging goed en Frans kijk luister is denk ik ook nah, want ik had een kleine koptelefoon en ik had mijn hoofd er niet bij
Athelas schreef:Hebben jullie ook CITO lees luister toetsen volgende week?
Ik ga dood bij Spaans. Engels lukt me wel, maar Spaans....stress
.
Athelas schreef:Hebben jullie ook CITO lees luister toetsen volgende week?
Ik ga dood bij Spaans. Engels lukt me wel, maar Spaans....stress
(9 van 20 goed)
(kwam aan het eind binnengerold, omdat ik even weg was gegaan
That's the attitude haha)