Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
capopjekop schreef:Op die leeftijd snap ik dat ze daar geen zin meer in hebben ja. Dat drukke gedoe. Die van ons is buiten speels en energiek. Binnen ligt ze veel te slapen en wordt ze het liefst zo veel mogelijk geknuffeld. Op de laptop werken op haar bank lukt niet. Madam friemelt zich gewoon tussen je arm door:') maar goed. Moet ik ook maar niet op haar bank gaan zitten natuurlijk
Honden die niet stil zijn als je ze corrigeert, die niet aan de kant gaan wanneer je langs ze wil, die terugduwen wanneer je ze van je afduwt.
Mega lief dier, speels en knuffelig en keurig opgevoed (alleen alles in het Frans dus we snappen elkaar niet zo goed). Hij is alleen wel vrij dominant dus hij mag niet bij mijn andere honden. Die accepteren het namelijk niet als hij op ze wil rijden of andere dominante trekjes. Maar verder is hij niet agressief dus er is geen spanning gelukkig. 

Had nu een meisje gevonden niet al te ver. gisteren had ze op mijn bericht gereageerd maar het is al weer stil. Zou toch voor zondag of maandag weg te brengen zijn voor 4/5 nachten. Denk dat ik er dadelijk nog eens een berichtje achtergooi.