Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
taartjee schreef:Ik ben woest. Slb gesprek is morgen terwijl er heel duidelijk in de email stond dat het donderdag 20 december was. Ik heb net dus voor niets dat pokke end naar school geweest
Maureen_M schreef:Ik kreeg gisteren een mail van school over de eerste dag, introductie, studiegids etc en ineens werd ik heel zenuwachtig.
Super leuk! En ik snap dat je zenuwachtig wordt, maar zijn wel goede zenuwen toch?
Heb me er maanden op verheugd en nu word het toch wel echt.
BlijNijn schreef:Wij moeten vanuit de opleiding de toets van Hogeschooltaal Nederlands met een score van minimaal 80% op 3F-niveau behalen om op de opleiding te mogen blijven. Ik vroeg me alleen af of dat een landelijk iets is of iets van mijn school.![]()
Vervelend taartje. Weet je SLB-er wel dat je een lange reistijd hebt en op dinsdag en donderdag geen lessen volgt? Anders zou ik gewoon mailen met het verzoek op maandag, woensdag of vrijdag een gesprek in te plannen.
Na de vakantie nog drie toetsen, twee opdrachten in te leveren en een presentatie.
Bambelien schreef:taartje, werken jullie ook via blackboard? Ze moeten je wel hebben... Eerst dat gedoe met je gesprek en nu dit! Concentreren heb ik ook altijd moeite mee hoor. Ik ga of in de stad zitten werken (koffietentje waar vooral studenten en zzp'ers komen om te werken) of bij ons in het ziekenhuis in de academie. Thuis zie ik teveel dingen die ineens nog een sopje nodig hebben, haha
) Dus als dat allemaal is gedaan is het bekend bij de examencommissie en ik kan nu al beginnen met mijn aangepaste programma! Als er dan eenmaal druk achter gezet word (heb direct tijdens het vorige gesprek voor de vakantie een datum gepland voor het ondertekenen van het contract) gaat er ineens een wereld voor me open