Ik ook 3 maart of zo. maar moet heel veel betalen dus langer wachten vind ik niet erg. Had er ook bijgezet ergens naar te kijken door belastingdienst omdat huis een onhandige situatie is afgelopen jaar. En aangifte deels van ex afhangt ook kwa controle door hun weer. Maar die is zzp er dus ik denk dat ik nog wel even geduld moet hebben.
Maar ik heb toch echt het idee dat hoe meer automatisch zij aangifte invullen voorf hoe langer ze nodig hebben om iedereen bericht te geven
happyjoyce
Geplaatst: 28-05-18 09:07
Wij hadden 25 mei de brief binnen met dagtekening 26 mei. Het geld staat sinds vandaag op rekening.
Ik heb op 28 maart ingediend, vorige week teruggestort(dacht bij mezelf eerder, maar blijkbaar niet ). Het is echt zo random Vorig jaar op 15 maart en had ik het als een van de laatste via een VA ipv DA
1 maart ingediend en nog niks.... blijf geduldig wachten
har166
Geplaatst: 29-05-18 08:51
Ik logde net in bij de belastingdienst en daar stond vandaag ineens 'u heeft een aanslag gekregen'. Er zit echter geen bestand bij en in mijn berichtenbox zit ook geen bericht kan mn aanslag dus niet controleren maar we zien hem vanzelf wel verschijnen met de post.
Klopt, dat is wat hier ook al meerdere keren beschreven is In eerste instantie staat er een aantal dagen dat je een aanslag gekregen hebt. Die is niet in te zien. Je kunt er volgens mij wel bezwaar tegen maken (maar je weet dan niet waar je dat tegen doet ). Na een aantal dagen krijg je een bericht via Mijn Overheid en wordt het in Mijn Belastingdienst ook aangepast zodat je de aangifte in kunt zien.
Fira
Geplaatst: 29-05-18 12:27
Vorige week (21 mei) stond er een bericht in MijnBelastingdienst, en ik dacht dat na een paar dagen de brief wel zou volgen. Maar ik heb nog steeds niks ontvangen, zit er altijd zoveel tijd tussen?