Daphne, hoe is het bij jou afgelopen?
Ik weet niet meer of ik het gemeld had, maar ik was negatief. Had ook niet anders verwacht eigenlijk.
Verder is het bij ons heel lang chaos geweest omdat we niet wisten waar we mochten werken dus we zaten verplicht thuis. Maar inmiddels heb ik in de afgelopen 3 weken nog steeds maar 2 dagen gewerkt en sta ik t/m vrijdag weer niet op de lijst dus ik ga anders morgen maar even bellen. Vrij zijn is leuk om wat achterstallig werk aan opdrachten in te halen maar tegelijkertijd heb ik wel ideeën voor andere opdrachten maar kan ik daar ook niet direct mee verder omdat de juiste personen te spreken krijgen nu vrij veel moeite kost. Opleiders doen onze opdrachten niet meer nakijken, degene die dat wel zou doen doet in ieder geval de onderzoeken niet meer vervolgen en waar ik haar ruim een week geleden al over gemaild had heb ik nog steeds geen antwoord op gehad. Plus dit kost me teveel dagen die ik anders ergens anders weer in moet halen

Begin vorige week kregen we het rooster pas de middag/avond van tevoren voor de volgende dag, inmiddels is dat gelukkig 2 dagen. En ik geloof dat ze deze week voor een week het rooster uit wilde gaan brengen.