Vwo 4

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joysieee

Re: Vwo 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 18:48

Ik zit door ziekte al 7/8 weken thuis -O-
Ik kan/kon ook niks aan school doen, gelukkig gaat het nu de goede kant op. Maandag komen ze zo'n KPN 4G ding plaatsen zodat ik lessen vanaf huis kan volgen, maar ik weet niet of dat nog nodig is omdat het nu echt de goede kant op gaat. Donderdag komen mijn mentor en de teamleider praten over hoe we het inhalen van de lessen gaan regelen.
Sinds een week kan ik wel weer naar de paarden! :D Misschien binnenkort zelfs weer rijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 19:06

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-03-26 01:57, in het totaal 2 keer bewerkt

fleurvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 19:17

Joysieee schreef:
Ik zit door ziekte al 7/8 weken thuis -O-
Ik kan/kon ook niks aan school doen, gelukkig gaat het nu de goede kant op. Maandag komen ze zo'n KPN 4G ding plaatsen zodat ik lessen vanaf huis kan volgen, maar ik weet niet of dat nog nodig is omdat het nu echt de goede kant op gaat. Donderdag komen mijn mentor en de teamleider praten over hoe we het inhalen van de lessen gaan regelen.
Sinds een week kan ik wel weer naar de paarden! :D Misschien binnenkort zelfs weer rijden!

Oh bah, sterkte!

Wat vervelend voor iedereen waar het niet zo goed gaat :( gelukkig is het jaar nog maar net begonnen dus nog genoeg tijd om te knallen ;)

Hier gaat 't lekker, nog geen onvoldoendes op de teller! :) Ook hebben wij geen toetsweken, dus dat is heel fijn!

Succes allemaal *\o/*

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 19:24

Ik wel een onvoldoende :') maar zo ben ik gewoon en het is nog niet fout gegaan in de afgelopen 3 jaar dus ik vind het helemaal top
Ik heb er zoveel zin in :):) :):) :):) :):)

spruitje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 19:27

Wow tja je zal school maar leuk vinden, sorry ik zit liever bij de paarden :o Zorg wel dat ik alles af heb maar in de vakantie net als nu doe ik helemaal niks aan school. Ga binnenkort maar beginnen met huiswerk maken in de kantine misschien dat dat helpt ;)

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-16 19:56

Lonneke2001 schreef:
Unique6 schreef:
Het ging tot een week geleden heel goed, maar ik ben deze week helemaal ingestort en een aantal onvoldoendes gehaald. Volgende week toetsweek en een aantal pta's inleveren. Help

Zal ik je even pb'en?

Mag altijd ;( :*

esmee1233

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 20:17

Pfff ja ik moet nog beginnen met leren voor mijn toetsweek... SE's en alles komt erin voor... langzaam begint de stress toe te slaan en dan heb je ook nog een paard :')
Plannen kan ik wel, maar uitvoeren uhhhh en dan de laatste nacht mega moeten leren... +:)+ :roll:

Komt allemaal goed meiden! Blijf het positieve inzien en doe je best! Meer dan je best kan je niet doen! :*

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 21:10

Als ik heel eerlijk ben, bij mij was de oplossing heel simpel. "Gewoon" jezelf dwingen om het toch te doen.

En ik weet dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is, maar het werkt echt zo. En ja, ik had er ook gewoon 3 jaar voor nodig om dat echt door te krijgen. :o

Wat ongelooflijk naar Joysie, dat lijkt me echt zo vervelend. Beterschap!

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 21:14

Felicxa schreef:
Als ik heel eerlijk ben, bij mij was de oplossing heel simpel. "Gewoon" jezelf dwingen om het toch te doen.

En ik weet dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is, maar het werkt echt zo. En ja, ik had er ook gewoon 3 jaar voor nodig om dat echt door te krijgen. :o

Wat ongelooflijk naar Joysie, dat lijkt me echt zo vervelend. Beterschap!

Bij mij was de oplossing vooral vooruitkijken,
Wat wil ik later gaan doen? Waarschijnlijk reizen, veel sporten, een paard kopen of iets anders geks
Hoe ga ik dat bereiken? Door de kennis, het geld en de contacten ervoor te hebben.
1. Geld krijg je niet zonder een baan
2. Een baan krijg je niet zonder een opleiding
3. Slagen voor mijn diploma is dus héél belangrijk

Ook ben ik gaan kijken naar waarom ik een vak volg, en niet waarom niet.
Dus niet; We hebben een rekenmachine dus we doen geen wiskunde, maar;
Wiskunde leert je naast de vaardigheden binnen het boek ook verder te denken en leert je basisvaardigheden, want het gaat niet altijd om de informatie die je léért, maar het gaat vaak ook om hoe je dat leert of uitvogelt.

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 21:53

Inderdaad Lonneke, bij mij wel iets anders, maar inderdaad!

En dan nog steeds: ik vind woordjes en rijtjes in mijn hoofd stampen, 20 wiskunde sommen maken of presentaties voorbereiden echt niet leuk hoor. Zo'n nerd ben ik niet :') Dat is echt een kwestie van mezelf dwingen om het te doen.

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 22:02

Felicxa schreef:
Inderdaad Lonneke, bij mij wel iets anders, maar inderdaad!

En dan nog steeds: ik vind woordjes en rijtjes in mijn hoofd stampen, 20 wiskunde sommen maken of presentaties voorbereiden echt niet leuk hoor. Zo'n nerd ben ik niet :') Dat is echt een kwestie van mezelf dwingen om het te doen.

Rijtjes in mijn hoofd stampen vind ik juist leuk vergeleken met die vage dingen die ik soms moet snappen voor economie, dan gil ik naar engels of frans wat ik even ouderwets kan stampen _/-\o_

Timster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 08:02

Mijn toetsweek heb ik overleefd zonder teveel schade :o Heel veel zessen gehaald maar de moeilijkheid van sommige toetsen (natuurkunde en biologie :x) had ik niet aan zien komen. Alleen wel heel trots op een 8,8 voor economie *\o/*

Ik hoop heel erg dat biologie nog gaat verbeteren, daar stond ik vorig jaar een 9 voor en nu een 6. Maar het ligt grotendeels aan de docent helaas waardoor de hele klas nu rond de 6/7 haalt. Haar manier van lesgeven is behoorlijk negatief en ze legt meestal 3 kwartier uit waardoor niemand meer oplet :\

Anthemis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 12:41

Ik zit nu middenin mn pww, maandag en dinsdsag nog en dan ben ik er weer vanaf :Y)
Alleen nederlands ging écht heel slecht, de rest ging of goed of ik kan er mee leven :D

Voor mij helpt het inderdaad ook om mezelf gewoon te dwingen, hoewel ik er echt geen plezier uit haal om te leren of huiswerk te maken hoor, geef mij maar paarden :')

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 21:45

Hey iedereen! Ik heb ook geen al te beste start van het jaar. In de herfstvakantie was ik naar New York, waar ik mijn pols heb gebroken. Het is rechts en ik ben rechtshandig, dus ik kan niet schrijven. En met de toetsweek als vooruitblik is dat niet echt fijn. Morgen word ik geopereerd en daarna nog 4 weken in het gips (ik heb er nu al 3 gehad).

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 21:53

Manon_vdv schreef:
Hey iedereen! Ik heb ook geen al te beste start van het jaar. In de herfstvakantie was ik naar New York, waar ik mijn pols heb gebroken. Het is rechts en ik ben rechtshandig, dus ik kan niet schrijven. En met de toetsweek als vooruitblik is dat niet echt fijn. Morgen word ik geopereerd en daarna nog 4 weken in het gips (ik heb er nu al 3 gehad).

Oei! Beterschap!

Esbjerg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 22:15

Vervelend, Manon. Beterschap!

Lucy_121

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 22:55

Oh dat is niet niks, beterschap!

esmee1233

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 23:28

ah manon.. Wat vervelend! Beterschap!

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 11:11

Dankjulliewel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 14:07

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-03-26 01:55, in het totaal 1 keer bewerkt

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 16:27

Beterschap!

Ik heb al 3 cijfers terug (wiskunde, nederlands, biologie) en ben tevreden. Nu wachten op de rest.

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-16 20:42

Ik ben afgelopen twee weken niet op school geweest. Ik heb een grote zwelling in mijn hals die veel pijn meebrengt en de doktoren weten niet wat het is. Antbiotica heeft niet geholpen en zware pijnstillers ook niet. Uit het bloedprikken kunnen ze ook niets halen, dus er staat nu een echo op de planning.

Anyway, toetsweek heb ik gemist dus die moet ik inhalen. Voor de rest rommel ik wel verder :) . Sterkte en beterschap manon!

Timster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 20:54

Heel veel succes iedereen in de toetsweek! Ik heb de eerste toetsweek overleefd zonder onvoldoendes *\o/*

Hoevaak rijden/verzorgen jullie paarden/pony's in de week?

Lucy_121

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 20:55

Jeetje wat een pech allemaal, heel veel beterschap in ieder geval!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 21:02

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-03-26 01:54, in het totaal 2 keer bewerkt