Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dionnetjuuh schreef:Wis leek echt goed te gaan maar t resultaat valt tegen. Ik heb echt heel magertjes nagekeken omdat ik soms een verkeerde waarde in heb gevuld en dan verkeerd ben verder gegaan maar ik weet niet wat ze daar mee gaan doen. Ik vond t echt een poedersuiker toets. Dat sowieso.
dreamheart schreef:roooooss schreef:Iemand hier ook wiskunde B haavo?
Wat vonden jullie er van?
Ik vond hem vrij lang.. Maar ging verder best goed.
Ik vond hem ook aan de lange kant hoor! Vraag 6, 12 en 15 compleet fout maar voor de rest ging ie best lekker!
roooooss schreef:dreamheart schreef:
Ik vond hem ook aan de lange kant hoor! Vraag 6, 12 en 15 compleet fout maar voor de rest ging ie best lekker!
Vond hem ook erg lang.. Bijna iedereen zat ook tot het eind.
Vraag 12 ben ik ook niet helemaal eens mbt het correctiemodel. Er staat namelijk tussen -2,2 en -2,4 maar als je hem echt nauwkeurig afleest kom je op -2,1 of -2,15. Je nam namelijk de log(0,8)=0,096. Hoe scheef kunnen ze afleze. Had daarover een klacht ingediend. Wellicht ga ik hem nog nabellen.
xCarpediem schreef:Nog niet opgeven allemaal. De N-termen zijn nog niet bekend, dus je weet nog helemaal niet of je gezakt bent.Gewoon blijven hopen!
Hophop Hillady! Aan het werk.
Hillady schreef:Oh wat balen beide.. Ik hoop heel erg dat het meevalt!
Ben ik de enige die aardrijkskunde een lastige toets vond van VMbo- TL? Ik hoop echt dat ik hem niet verknald heb. Maar had niet gek veel antwoorden goed.. zucht. Morgen hopelijk bio goed maken.. Wie motiveert me even?
spookyskippy schreef:Hillady schreef:Oh wat balen beide.. Ik hoop heel erg dat het meevalt!
Ben ik de enige die aardrijkskunde een lastige toets vond van VMbo- TL? Ik hoop echt dat ik hem niet verknald heb. Maar had niet gek veel antwoorden goed.. zucht. Morgen hopelijk bio goed maken.. Wie motiveert me even?
Hop, leren jij! Ga ik het ook doen. Hoop niet dat er veel over de bloedsomloop komt![]()
Ben ook heel erg benieuwd hoe ik alles gemaakt heb.
L0veMyHorse schreef:Jeetje dan word de druk wel groter als je weet dat je minimaal een 5,5 moet halen. Wat sta je nu voor economie? Ik zou zeggen nog even knallen, leg deze laatste avond je telefoon een half uurtje langer weg. Het half uurtje dat je nú langer leert scheelt je een jaar wat je moet over doen! Heel veel succes alvastIk weet dat je het kan, nu jij nog geloven in jezelf!!
spookyskippy schreef:Oh, dat is wel fijn. Ik kan het opzich wel, alleen het ene onderwerp gaat mij een stuk makkelijker af als de ander. Hopen dat biologie dit jaar niet heel moeilijk is. Zo nog even samengevat doornemen.
Woensdag nog wat scheikunde oefenen.
Hillady schreef:spookyskippy schreef:Oh, dat is wel fijn. Ik kan het opzich wel, alleen het ene onderwerp gaat mij een stuk makkelijker af als de ander. Hopen dat biologie dit jaar niet heel moeilijk is. Zo nog even samengevat doornemen.
Woensdag nog wat scheikunde oefenen.
Inderdaad, komt vast goed. Ik vind alle biologie examens die ik tot nu toe gemaakt heb vrij makkelijk. Oh ja donderdag is nask nog.. Succes!